-"Bella hadi uyan tatlım okula geç
kalacaksın" diye başımda dikilen anneme
"5 dakika daha anne lütfen" diyerek karşılık verdim
"Hadi Bella mızmızlanmayı kes 10 dakika içinde hazırlanmış ol" dedi ve dışarı çıktı. Ben de istemeye istemeye yataktan kalktım sonra gözüme babamın fotoğrafı ilişti fotoğrafı elime aldım "keşke burda yanımda olsaydın baba biliyorum sende istemezdin o bomba patlamasında ölmeyi seni çok seviyorum babacım bak kızın büyüdü artık çoğu şeyin daha çok farkına vardım. Baba lise son sınıfa geçtim ve bu gün yeni okulumun ilk günü herkesin su ballandıra ballandıra anlattığı CULLEN'S KOLEJİ tam burslu kazandım eğer bu sene notlarımı düşürnezsem CULLEN KOLEJİNİN ÜNİVERSİTESİNDE de tam burslu eğitimime devam edebilirmişim. Şuan burada olsaydın benimle gurur duyardın.Sen benim çok iyi işler yapacağıma inandın ve ben bu inançlarını boşa çıkarmayacağım. Söz verdiğim gibi doktor olacağım. Cullen's Koleji nasılmış bir bakalım. Bana şans dile babacım." diye babamla konusmamı sonlandirdiktan sonra okul için hazırlandım ve çantamıda alıp aşağı indim annem kahvaltıyı hazırlıyordu kahvaltılık tabakları masaya koyarken annemin yanağına bir öpücük kondurdum.
"Günaydın annelerin en şahanesi" Dedim.
" Sanada Günaydın güzel kızım hadi geç otur kahvaltı yap " dedi " Canım annem döktürmüşsün yine "diyerek masaya oturdum.
" Afiyet olsun canımın içi" dedi annem ve karşıma oturdu. Bende ağzıma bir kaç lokma atıp sonra saatime baktım. UPS şimdi çıkmazsam okula geç kalacaktım " Annelerin en şahanesi sana doyum olmaz ben kaçar. "Deyip masadan kalktım
" Peki kızım keşke biraz daha yesedin" dedi annem
" Gerek yok anne acıkırsam yerim bişiler okulda bana şans dile ."deyip arabama bindim .Okul yakın olduğu için 15 dakika falan sürmüştü.okulda yeni olduğum için Öğrenci İşlerine gittim ordan ders kitaplarını bir kaç evrak ders programını ve dolap anahtarını aldım.......
Elimde kitaplarla dolabimi ararken birden hayvanın biri bana çarptı ve elimdeki kitaplar yere düştü. bana kimin çarptıgina bakmak için önüme baktim ama hayvan olduğu için hic Özür dilemeden yoluna devam ediyordu tabii ben bunun altında kalır mıyım?tabii ki kalmam.
"İnsan bir Özür diler!tabi insansan" diye arkasından bagirdim bir iki saniye kadar arkası dönük olarak durdu sonra bana döndü.
"Benim kim olduğumu bilmiyorsun herhalde ben kimseden Özür dilemem.." dedi ellerini pantolonun cebine sokarak."Senin kim olduğunu bilmek zorunda değilim"
"Demek zorunda değilsin o zaman bu okulda da okumak zorunda değilsin."
"Benim hangi okulda okuyacağıma sen karar veremezsin böyle bir hakkın yok seni istediğim her okulda okurum."
"Bak kızım bu okulda yenisin galiba yoksa benim kim olduğumu bilirdin ve sözlerine de dikkat ederdin." sağ elinin işaret parmağını bana doğru sallayarak.
"Kralın çocuğuda olsan umurumda değilsin ve asıl sen karşındakinin bir insan olduğu anımsamalısın." yanima geldi demekki bu sozlerim onu kizdirmisti .
"Bak kızım ben bu okulun sahibiyim tamam mı? Burada benim sözüm geçer aklını başına al. Ve senin o küçük beyninle bana nasihat verebilecek en son kişi sensin ki ben nasihatlardan nefret ederim. Seni bu okuldan atarım ve hic bir okulda kaydını almaz anladın mı beni? O yüzden fazla artisliğin lüzumu yok."
" İstediğini yap senden korkmuyorum ben senin gibi buraya baba parasıyla gelmedim kendi çabamla geldim."
"Vay demek burslusun o zaman seninle baya uğraşıcam." deyip yanımdan uzaklasti.
zengin züppesi iste ne olacak hayvan diye soylenerek yere düşen kitaplarımı topladım ve ayağa kalktım dolabımı aramaya başladım ve en sonunda bulmuştum anahtarla dolabımın kapağını açtım içine eşyalarımı yerleştirdim sonra ders programıma baktım ilk dersim matematikti Ay ne çok severdim bende matematiği hiç bir şey anlamazdim matematikten napalım artık katlanıcaz. 3 ders art arda matematik mi olur. Profesör mü olcaz sanki. matematik sınıfını aramaya başladım heh en sonunda bulmuştum.
Içeriye girdim ,birde ne göreyim zengin züppesi ve tayfası inanmıyorum yoksa yanlış mı girdim yo kesinlikle doğruydu Tanrı'm ben ne günah işledimde bununla 3 ders birlikte aynı ortamda of ne yapayım bende boş bir sıra buldum oraya doğru ilerlerken beni fark etti o da yetmedi bir de laf attı.