Characters !

718 12 1
                                    

{{ Bianca }}
Well Im Bianca Monai Thomas & Im 21... Im Frm NOLA But Moved To LA Before I Started My Senior Year...I Was Heartbroken & Pissed I Had To Move Cuz That Meant I Had To Leave My Childhood Bestfriend August... We Got In Everything Together...I Remember We Always Snuck Out The House To Go To Parties Or Just Chill At The Park...He Was My Partner In Crime... I Aint Goin Lie I Did Have Feelings For August But I Never Told Him Cuz I Never Knew How He Felt...But I Met 2 Girls That Became My Besties Erica & Danielle When I Moved ....Im A Fashion Stylist & A Model... I Love Fashion... Thats How Me & The Girls Started Becoming Friends. Anyways Im A Goofy Ass Person But Serious When Needed... I May Be Sweet But Dont Get On My Bad Side Cuz U Aint Goin Like It....But I Like To Turn Up & Party But Also Be Laid Back & Chill....

{{ Erica }}
Im Erica Tahiry Williams && Im 22... I Have A 4 Yr Old Son Jordan.... Me & His Dad Not Together But We Co Parent...He Is My World...I Am A Fitness Model... I Grew Up Wif Divorced Parents So I Pretty Much Was Travelin Frm Atlanta To LA Alot.... But Im The Hype Person In Group... When They Down Then Im The One Pickin Them Up. I Got A Lil Bit Of Anger Issues But Most Of The Time Im Calm...Only Time U See My Anger Issues Is When Someone Piss Me Off....

{{ Danielle }}
So Im Danielle Kaylin Johnson &&& Im 20.....Im Frm Berkeley,CA But Moved To LA ....Im A Model & Actress.... Im The Chill Shy One In The Group When Im Around Ppl I Dont Really Kno...But In My Group Im Loud As Hell Like Bianca & Erica...I Like To Party Alot & Turn Upp... Im Taken By DJ Augustin...He's An NBA Player....

{{ August }}
Wassup Im August Anthony Alsina & Im 21... Im From NOLA But Move To LA For My Music Career...My Childhood Was Live As Hell...I Use To Also Get In Trouble Wif My Childhood Bestfriend Bianca... I Never Hung Out Wif The Wrong Crew Cuz I Would Be Wif Her But That All Changed When She Had To Move...I Dropped Out Of My Last Yr Of HS & Started Sellin Cuz I Thought That Shit Was Cool... But Soon Stopped Once I Heard My Big Bro Mel Got Gun Down... Ever Since Then I Learned The Streets Can Either Make U Or Break U...&& I Damn Sure Wasnt Goin Let It Break Me...
{{ Bianca In Media }}

Remedy For LoveWhere stories live. Discover now