Dupa cateva zile cei trei reusira in sfarsit sa se intalneasca. Fura cu totii de acord ca fratele ei probabil ajunsese prea protector cu Jia de cand murisera parintii lor, si desi isi dorea ce era mai bun pentru ea, dusese lucrurile la extrem daca ajunsese sa ii impuna sa se casatoreasca fara sa fie indragostita. Fura de acord si cu faptul ca aceasta practica desi era una barbara mai era inca practicata in prezent, astfel ca multi tineri erau obligati sa se casatoreasca.
- Dae, dar ai tai ar intelege daca ai avea o discutie cu ei despre asta? zise brusc Jia.
- Mama poate ca da, dar nu ar avea curaj sa spuna asta. Insa tata in nici un caz, din pacate mai rau decat Kris. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar zice daca intr-adevar ar vrea sa stranga parteneriatul cu afacerile lui Kris si noi nu am vrea sa ne casatorim. Este in stare de orice.
- Si Kris la fel, ofta fata descurajata, iar Junmyeon o imbratisa strans.
- Hey, o solutie trebuie sa existe. Si familia mea este instarita, credeti ca vor alege sa faca vreo prostie?
- Da! raspunsera in cor Jia si Jongdae.
- Nu ai avut de-a face cu astfel de oameni. Parintii mei au murit in urma unui astfel de razboi intre familii. Eu si Kris am scapat ca prin minune, insa am stat mult timp in spital. Sunt convinsa ca si Kris ar fi in stare sa faca ceva de genul asta.
- Ok, nu ne vom lasa. Voi vorbi cu parintii mei despre asta.
- Iubitule, nu stiu daca e cazul sa ii ingrijoram si pe ei. Cel putin pana aflam ce are de gand Kris.
- Ba da, pentru ca trebuie sa stie daca exista amenintari la adresa noastra. Si apropo Jia, diseara mergi cu mine acasa sa ii cunosti.
- Ceeee? Deja? Stai putin!!! zise ea panicata.
- Nu nu, vor sa te cunoasca pentru ca le-am spus despre tine. Nu accept refuzuri.
- Bun, si eu voi merge acasa la ai mei, incerc sa aflu daca pun ceva la cale, si daca apele sunt linistite le spun ca ne-am despartit? Ce ziceti?
- Ahh, nu stiu daca e o idee buna Jongdae. Vezi cum merg lucrurile si mai vorbim apoi, zise Junmyeon.
- Ok.Dupa cateva minute cei trei isi luara ramas bun si stabilira sa se tina la curent. Jia si Junmyeon mersera acasa la parintii lui. Baiatul se ingrijora de cum mama lui ii deschise usa, deoarece observa ca era suparata.
- Mama? Ce s-a intamplat?
- Intrati, tatal tau te asteapta Junmyeon. Du-te te rog la el in birou.
- Bine merg! Crezi ca e posibil ca lucrul despre care vorbeam cu Jongdae mai devreme sa fi inceput deja? zise el uitandu-se catre iubita lui.
- Posibil.
- Il omor pe Kris daca e asa!! mormai el nervos, increptandu-se catre biroul tatalui lui.
- Draga mea, scuze pentru scena asta, a intervenit o mica problema. Vino inauntru si stai jos, ii zambi femeia fetei care il insotea pe fiul ei.- Tata ce se intampla? Chiar nu puteai sa astepti pe alta zi, trebuia sa faci asta neaparat azi cand am venit si eu acasa cu iubita mea? zise el suparat.
- Tocmai despre ea este vorba! se rasti barbatul la el. Esti sigur ca te iubeste asa cum spune?
- Da! zise baiatul convins fara sa clipeasca.
- Ok, atunci astea ce sunt? i-o intoarse tatal lui trantind pe masa un set de poze care o reprezentau pe Jia cu Jongdae, inclusiv facute cu o saptamana in urma cand cei doi se "despartisera".
Junmyeon incepu sa rada si lovi cu pumnul in masa de nervi.
- Asta in primul rand nu e ceea ce pare, si stiam de aceste poze. Sau mai bine zis stiam de relatia dintre ei doi. Ceea ce ma ingrijoreaza e ca cineva a urmarit-o intentionat si apoi v-a trimis voua pozele cu scopul de a ne face rau. Dar nu merge, pentru ca baiatul din poze este intr-adevar fostul ei prieten, insa s-au despartit inainte sa ne cunoastem noi, si pozele astea care sunt singurele recente, sunt de cand l-a chemat sa ii multumeasca pentru ca i-a dar un pont despre un job pe care si reusise sa il obtina atunci. Nu vad care e problema aici!
- Poftim?? Tu chiar stii povestea? Si persoana care a trimis pozele vroia sa ne faca sa credem ca ea te inseala?
- Exact tata. Ceea e e ingrijorator pentru ca noi inca nu ne-am afisat in public, asa ca nu inteleg de unde ar fi putut afla, singurul care stie e Jongdae, dar in el am incredere, pentru ca este cel mai bun prieten al nostru. Stiu cine a facut asta.
- Cine??
- Hai dincolo, oricum noi venisem aici sa va spunem o poveste putin trista despre familia ei. Si are legatura cu pozele astea, ii facu tanarul semn tatalui sau sa il urmeze, luand si pozele de pe masa.
CITEȘTI
TORN
Mystery / ThrillerO poveste de dragoste trista si complicata. Ce sa faca Jia daca simte ca vrea sa aleaga dragostea in fata familiei sau a datoriei? Oare vor reusi cei doi sa depaseasca toate obstacolele si sa fie fericiti impreuna? Vor reusi sa treaca peste piedici...