capitolul 13

40 2 0
                                    

Jia cazu pe ganduri, uitandu-se la Tao care o privea foarte serios. Tonul vocii lui si atitudinea o speriau putin, si isi dadu seama ca baiatul era sincer.
- Bine, o sa am incredere in tine. Nu stiu de ce, dar asta imi inspiri. Si pentru ca nu mai inteleg nimic din ce se intampla in jurul meu. Nu mai inteleg de ce simt ca toata lumea imi ascunde ceva, si nu mai inteleg de ce am sentimente contradictorii, si...
- Ce simti Jia? Fata de baiatul ala?
- Da, fata de el si poate fata de fratele meu. Stiu ca nu ar trebui sa am indoieli, nu ar trebui sa... Dar din nou am avut un sentiment foarte ciudat fata de baiatul asta azi. Pur si simplu...pe langa faptul ca mi s-a parut din nou foarte sincer...a fost ca si cum as fi avut sentimente pentru el. Dar sentimente pe care cumva le-am uitat...nu stiu sa explic exact situatia..
- Inteleg. Iti promit ca vei avea toate raspunsurile posibile. Nu imi e usor sa fac asta, dar va fi bine totul.
- Cum adica nu iti e usor? Ok, ok, nu mai insist, zise ea imediat vazandu-i privirea dura.
- Jia, as vrea sa iti spun ceva. Casatoria noastra este o farsa. Exista interese diverse si sunt motive pentru care acest lucru se va intampla, insa iti promit ca vom divorta imediat dupa aia daca vei considera necesar, asa ca nu trebuie sa...
- Stai, il intrerupse ea brusc. Deja vorbim de divort? Am inteles ca este ceva aranjat pentru ca se doreste a se uni niste afaceri, insa...credeam ca...mm...ca tu esti altfel...si ca...poate ne vom intelege...adica...
- Jia, iti multumesc pentru cuvintele frumoase, dar sunt multe lucruri la mijloc. Daca ai decide sa imi ramai alaturi eu as fi foarte fericit. Desi este vorba de ceva aranjat eu chiar am inceput sa ma atasez de tine, zise el inrosindu-se usor.
- Tao, este ok, si eu...ma simt la fel, inteleg foarte bine ce vrei sa spui. Iti multumesc pentru tot.
- Si eu Jia! Cred ca e cazul sa mergi acasa acum, nu as vrea sa ii dai ceva de banuit lui Kris. In caz ca te intreaba ce ai facut ii spui ca ai fost cu mine aici, ai inteles?
- Ok, am inteles. Ahmm, ne vedem maine....cred?
- Ahahahh, da draga mea, maine cica avem nunta!
- Cine cu cine? incepu si fata sa rada molipsita de zambetul lui.
- Pai cred ca noi doi!
- Oh la naiba, atunci ma duc sa ma fac frumoasa!

     Cei doi isi luara ramas bun intr-o nota vesela, si Jia se intoarse acasa. Kris o intreba imediat unde fusese toata ziua, si intra la banuieli vazand ca era vesela, insa se linisti cand ea ii raspunse ca fusese cu Tao la birou. In sinea lui era foarte multumit ca incetase sa mai opuna rezistenta la sugestiile lui. Fata isi ceru scuze ca nu avea pofta de mancare, desi el ii pregatise din nou portia preferata de pui picant  adaugand in ea prafurile pe care i le administra in ultimele zile. Ii zise ca prefera sa se retraga in camera ei pentru a se pregati pentru evenimentul din ziua urmatoare.
Se tranti in pat oftand. Evenimentele din acea zi o obosisera foarte tare si nu era sigura ca avea sa poata adormi. Era destul de confuza si nu era sigura ca mai avea energie pentru a putea incerca sa inteleagabce se intampla. Astepta ca Tao sa ii spuna adevarul asa cum ii promisese. Se duse in baie pentru a-si face un dus lung si relaxant. Apa calda o facu sa ii vina un atac de panica pe care nu si-l explica. Simti brusc ca ii era teama sa se afle in baie singura, si ca si-ar fi dorit sa fie cineva cu ea sa ii spuna ca totul va fi bine.
- Jia, ai innebunit de tot, mormai ea catre ea insasi. Du-te si culca-te, si nu te mai gandi la cai verzi pe pereti.

Se baga in pat imediat dupa dus, si incerca sa adoarma, insa sentimentul de neliniste nu o parasea. Reusi sa inchida ochii abia noaptea tarziu. Cand se trezi in dimineata urmatoare realiza ca era inca foarte devreme. Se duse in bucatarie si gasi pe masa micul dejun pregatit de fratele ei. Zambi, deoarece baiatul ii pregatise mancarea ei preferata. Nu avea pofta de mancare, asa ca arunca totul la gunoi, si manca in schimb doar un mar.
Se intoarse in camera ei, si se aseza comod in pat, cu o carte in brate. Timpul trecu aproape fara sa isi dea seama, si dupa cateva ore incepu sa se pregateasca sa imbrace rochia alba pe care o cumparase. Kris venise acasa si o presa sa fie gata cat mai repede, pentru a ajunge la timp in locatia unde avea sa aiba loc ceremonia. Nu intelegea de ce se grabea asa si de ce acest lucru nu o facea sa se simta tocmai in siguranta. Incepu sa devina din ce in ce mai nervoasa insa se conforma si fu gata la timp.
     Se relaxa doar cand ajunse in sfarsit si il vazu pe Tao care o astepta. Baiatul realiza ca era nelinistita datorita privirii ei, si o imbratisa cu putere, soptindu-i la ureche ca totul avea sa fie bine. Incet incet incepura sa se adune si inviatii lor. Jia realiza ca nu cunostea pe absolut nimeni si ca se simtea putin ciudat sa se afle acolo si sa fie in centrul atentiei. Panica incepea sa o cuprinda din nou, si nici macar mana calda a lui Tao nu mai reusea sa o calmeze.
     Ceremonia incepu, insa nelinistea Jiei era din ce in ce mai mare. Tao ii sopti ca totul avea sa fie bine, si ca nu avea de ce sa se teama atata timp cat el ii era alaturi. Fetei incepura sa i se deruleze in minte diverse imagini pe care nu le intelegea, in timp ce oficialul chinez pe care il alesesera sa ii cunune isi tinea discursul standard. Toti oaspetii pusesera lacrimile fetei pe seama emotiei pe care probabil o simtea, lucru departe de a fi adevarat.
- Wu Jia, accepti sa ii devii sotie barbatului din fata ta, si sa....zise persoana din fata lor, insa Jia nu mai auzea nimic din ce spunea el.

TORNUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum