W poprzednim:
✐ ✎ ✏
Nie musiał długo czekać. Zaledwie kilka minut później zobaczył na horyzoncie sylwetkę Baekhyuna. Był zaskoczony tym, jak pewnie szedł do niego chłopak.
W końcu znalazł się tuż przed nim. Nie rozumiał co się działo. Nie wiedział, czemu nagle usta Byuna znalazy się na jego własnych.
Byun Baekhyun go pocałował.
Huczało mu w głowie, a całe ciało krzyczało "tak!", jednak umysł był za "odsuń się od niego!". Z początku miał zamiar posłuchać rozumu, ale i tak nie ruszał się z miejsca.
Dotarło do niego, że to na to tak długo czekał. Na usta Baekhyuna.
Był hetero, prawda? Więc czemu zaczął się uśmiechać, kiedy niższy się od niego odsunął? I czemu na twarzy Baekhyuna również widniał uśmiech, choć zmęczony, a jednak ciągle szczęśliwy?
– Porozmawiajmy.
Byun wcisnął mu do ręki jego własny telefon, który wyjął mu z kieszeni.
Chanyeol bez słowa go przyjął i pozwolił Baekyunowi pisać do niego na własnym urządzeniu. Skoro poznali się jako autor i czytelnik przez Twittera, to tym razem również zamierzali porozmawiać przez wiadomości. Tak było im najprościej.
Chanyeol podniósł głowę do góry. W tym samym czasie zrobił to również Baekhyun.N
ie musieli nic sobie mówić. Przecież już to zostało napisane, prawda?
W tym samym czasie pochylili się do przodu, by ponownie złączyć swoje usta w słodkiej pieszczocie.
Całowali się krótko, jednak dla nich trwało to jak długie sekundy. Po fakcie spojrzeli sobie w oczy z lekkimi uśmiechami.
– Naprawdę polubiłem Boseoka, ale chyba mógłbym przestać z nim pisać dla Baekhyuna.
Niższy wybuchnął śmiechem.
– Też cię lubię, Chanyeol.
✐ ✎ ✏ k o n i e c ✐ ✎ ✏
××× ××× ×××
Tak, dokładnie
To oficjalny koniec Texting With Author
Wiem, że dużo osób chciało kontynuacji, ale ta historia w ten sposób straciłaby cały swój sens. Miało być krótko, a przyjemnie.
Naprawdę polubiłam tę historię kiedy w czerwcu dodawałam ją na Twitterze. Była lekka, bez większych opisów (a szkoda, bo naprawę je kocham), ale i tak się do niej przywiązałam, nawet jeśli tworzenie oryginału trwało od poniedziałku rano do wieczora w piątek.
Dziękuję, że dotarliście aż tutaj – czy to na twitterze, czy od połowy dodawania tutaj. Każdy czytelnik jest dla mnie naprawdę ważny.
Zapraszam na pozostałe prace, a przede wszystkim na My Forbidden Fruit.
Dziękuję! Kocham Was xx
CZYTASZ
Texting With Author | chanbaek
FanfictionChanyeol zaczyna czytać fanfika o exo, nie wiedząc że Baekhyun, jego klasowy wróg, jest autorem. ~~~ z początku au na twitterze, teraz rozbudowane i dodane tutaj screeny wiadomości, tweetów itd! chanbaek; school!au, fluff #4 - chanbaek