- Мин..какво трябва да значи това? - питах се гледайки към тавана.
- Аайш ще ми се пръсне главата. - извадих телефона си от задния джоб на дънките и записах в търсачката на Google - Мин.
- Великата Мин е династия, управлявала Китай от 1368 до 1644 година след падането на монголската дин.. Е КАКВО Е ТОВАА? Айгоо...Чакай малко..тоя да не е управлявал Китай? - седях известно време прав, потупвайки долната си устна с пръсти.
- Не, не, няма как! Той си беше кореец. Да ама..тогава какво е Мин? АААЙШ! - хванах главата си с ръце и се тръшнах на дивана.
- Е какво е това?
- Кое? - Джун попита и седна до мен.
- О, ами..знаеш ли какво може да е Мин? - попитах като се обърнах към него.
- Мин? Ммм..фамилията на предишния собственик е Мин.
- К-как? Мин? Ама той наистина ли.. Ааа мерси!
След известно време прекарано в гледане на готварско предаване и тъпкане с чипс, реших да попитам.
- Знаеш ли какво се е случило?
- А? С кое? - попита ме Джун набутвайки чипс в устата си.
- С Мин?
- Яяя! - Намджун се обърна към мен и чипсът изхвърча от устата му.
- Какво? - казах избърсвайки лицето си с ръкава на блузата ми.
- Защо толкова се интересуваш от него? Айго..майка му продаде апартамента. Каза, че е бил на сина ѝ, който е претърпял инцидент....Поддържат живота му с апарат, но дори и да се събуди, тя ще се грижи за него в дома им.
- Господи...
Не мога да повярвам. Той мисли, че е мъртъв, но има шанс да се събуди. Може би нищожен, но го има.
- Става късно. Мисля да си лягам. - Джун се изправи и тръгна към стаята си.
- Лека нощ! - пожелах му и след малко го чух да се провиква в отговор.
- Нямаш късмет Мин...
STAI LEGGENDO
The ghost [Yoonmin]
FanfictionКакво ще се случи, ако се влюбиш в предишния собственик на апартамента на най-добрия ти приятел? А какво, ако той е мъртъв?