- Господи! - подскочих и паднах от дивана.
- Толкова ли съм страшен? Яко... - момчето погледна към мен.
- Отново ще те питам и този път искам отговор. Кой си ти и как влезе тук!? - повиших тон, но това нямаше значение, защото някакъв странник се промъква в апартамента на Джун.
- Аз съм бившия собственик на този апартамент, доволен? - повдигна едната си вежда.
Това обясняваше как е влизал, все пак било е неговия апартамент, може би още има ключ.
- Оу! Е защо не казахте още в началото? - попитах като се засмях неловко.
- Говориш ми формално.
- Аз ъъ..да, защото не знаех, че вие... - момчето ме прекъсна.
- Не ми говори формално. Не съм толкова стар, а и няма да остарея много. - каза русокосият, втренчен в телевизора пред него.
- Какво иск...
- Джимини, всичко наред ли е? - Джун се появи по хавлия, тазрошвайки косата си леко.
- Оу да! Джун запознай се, това е предишния собственик на апартамента. - посочих момчето, което седеше на дивана пред мен.
- Джимин това шега ли е? - Джун спря да разрошва косата си и прибра ръката си до тялото.
- Какво искаш да кажеш? - попитах объркан, поглеждайки към русокосия, оверявайки се, че още е тук.
- Знаеш ли защо предишния обитател на този апартамент го продава?
Аз поклатих глава, отново поглеждайки към русокосия.
- Той е мъртъв, Джимин.
Очите ми се разтвориха до толкова, че птичка можеше да снася яйца там. Погледа ми отново попадна на момчето. Този път той ме гледаше с лукава усмивка.
- Изненада~!
STAI LEGGENDO
The ghost [Yoonmin]
FanfictionКакво ще се случи, ако се влюбиш в предишния собственик на апартамента на най-добрия ти приятел? А какво, ако той е мъртъв?