9.Kapitola

146 4 0
                                    

Pohled Hermiony:

Bylo už po vyučování. Šla jsem do pokoje ve svojí koleji.Přišla jsem a lehla si do Nebelvírské postele.
Za nedlouho jsem už spala ,protože jsem byla unavená jak ještě nikdy.

Vzbudila mě až Ginny.  ,,Hermiono vstávej"   Pootevřela jsem oči a zeptala se ,,Proč Ginny?" ,,Protože už je čas večeře ". Vyskočila jsem z postele a šla si opláchnout obličej.
Sotva jsem přišla do pokoje z koupelny, tak už mě Ginny táhla ven ze dveří.

Přišly jsme do Velké Síně sedly jsme si k Nebelvírskému stolu a začaly si dávat na talíř jídlo. Po té co jsem si naložila na svůj talíř pár brambor tak jsem vycítila na sobě něčí pohled.

Otočila jsem se a hned jsem věděla kdo to je. Malfoy. Podívala jsem se mu do těch jeho šedomodrých očí a v tu chvíli jsem si uvědomila co jsem udělala, tak jsem se jen lehce otřepala, podívala jsem se na něho a on udělal ten svůj ,,Malfoyovský úšklebek" tak jsem mu ho oplatila. Pak jsem se otočila zpátky ke stolu, dala si ještě pár krásně vypadajících věcí na talíř a začala jíst svou večeři. Hned potom co jsem dojedla svou večeři jsem zamířila do pokoje, abych si našla něco na sebe.

Došla jsem do pokoje a moje cesta začala směřovat ke skříni. Otevřela jsem jí a začala se v ní prohrabovat. Oblečení co jsem vyřadila jsem házela po pokoji. Moje trička např. skončili na Křivonožkovi ,který hned jak na něho dopadly vydal nějaký podivný zvuk.
Další skočilo na světle nebo třeba na rámu mojí postele.

V rozhazování a vyřazování oblečení jsem skončila v tu chvíli co do pokoje vešla Ginny a jedno z mých triček jí přistálo na hlavě. ,,Hermiono co to prosím tě zase vyvadíš? " ,,Je ahoj Ginny já jen... proč máš na hlavě prosím tě moje tričko?" ,,Nevím Hermiono, možná proto že tady jedna z mojích oblíbených kamarádek udělala z pokoje krám s oblečením". V tu chvíli jsme se s Ginny začaly hihňat. ,,proč si se prosím tě přehrabovala v té skříni? Jsi se dala na jarní úklid nebo co? " ,,Ne Ginny dostala jsem pozvání na jednu menší schůzku " ,,Jeee a od koho? " ,,No to je právě to co nevím ". ,,Hmm zvláštní,být tebou tak tam nejdu ,když ani nevím kdo mě pozval " ,,Ale Ginny, co by se asi tak mohlo stát?" ,,Hermiono je mnoho věcí které by se ti mohly stát" ,,Neboj se Ginny nic se mi nestane a teď tam tak nestůj a pojď mi pomoct něco vybrat co bych si mohla obléct." ,,No dobře snad víš co děláš". 

Po asi 12 minutách jsme s Ginny vybraly krásné černé šaty po kolena, na ramenech jsem měla krajku, k tomu jsme sladily černé lodičky a účes mi Ginny vytvořila kouzlem. ,,no Hermiono vypadáš úžasně. Ať ten neznámý je kdokoliv tak s tebe nespustí oči věř mi." ,,dík Ginny ".

Ještě jsem se naposledy podívala do zrcadla a pak hned na hodiny. V tu chvíli jsem si uvědomila, že bych asi už měla jít.
,,No tak já už musím jít měj se a ještě jednou dík" ,,jojo bež ahoj!" Křikla na mě Ginny v tu chvíli co jsem už vycházela ven z pokoje.

Tak a jdeme na to. Snad už zjistím kdo ten tajný je.

Nenávist? || DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat