15. Kapitola

65 4 0
                                    

Pohled Hermiony:
Dnes jsem se probudila velmi brzy. Je sobota 7 ráno a jelikož je krásný slunečný den, tak jsem se rozhodla jít na procházku při východu slunce.

Po převléknutí do něčeho vhodnějšího než je noční košile se slonem jsem, vyšla ven z pokoje a potichu se proplížila kolem buclaté dámy. Prošla jsem kolem kumbálku školníka Filche a zamířila jsem hlavní bránou ven z hradu. Sotva jsem vyšla ven ucítila jsem krásnou vůní čistého vzduchu a na své kůži jsem cítila lehký vánek. Došla jsem na kopeček nad famfrpálovým hřištěm. Usadila jsem se na krásné, zelené trávě a užívala si pohled na vycházející slunce. Když v tom mi krásnou chvilku zkazily ruce na mých očích. ,,Hádej kdo tady je" řekla osoba, které ty ruce patřily. Podle hlasu a studených rukou jsem poznala, že je to Ginny. ,, Ahoj trpaslíčku". Ve chvíli co jsem to dořekla přiletěla pěst do mého ramena. ,,já ti dám trpaslíčku". A začala válka v trhání trávy a házení na tu druhou.

Po chvíli jsme přestali blbnout a obě si užívaly ten pohled na ranní slunce. ,, Hele dlouho jsme nikde spolu nebyly a ani jsme si dlouho spolu nepopovídaly. Co si zajít do Prasinek na máslový ležák a pomluvíme pár lidí?" Vychrlila ze sebe Ginny a tím zkazila i to krásné ticho co tady bylo. ,, No dobře tak můžeme. Po snídani vyrazíme". Domluvily jsme se tedy kdy a kde se sejdeme, protože já jsem potřebovala jít ještě za Ronem a Harrym. Říkali že je to důležité. Tak jsme se sebraly a šly každá svou cestou.

Došla jsem za klukama do tajné místnosti, kterou náhodou objevil Ron když utíkal před nějakou hordou pavouků jak nám popisoval. Mluvili jsme o spoustě věcí, které jsou nezáživné, ale byla tady i jedna věc co mě zarazila a taky vyděsila. ,,Malfoy byl v noci na Astronomické věži a na někoho čekal." Řekl Ron a v tu chvíli se na mě Harry podíval očima jakoby něco tušil. Rychle jsem se vzpamatovala a rychle jsem řekla první věc co mě napadla ,,to se ti muselo jen zdát...Malfoy byl..." A pak jsem si uvědomila že to vypadá velmi divně. Kluci se na mě podezíravě podívali. ,,Kde byl?"zeptal se Ron. Honem Hermiono vymysli něco. Aaa už to mám ,,byl prý u Snapa v kabinetu". ,,a jak to víš Hermiono?" zeptal se Harry. A je to tady zase. Mysli. Mysli. Mysli. ,,říkala to jedna holka z Havraspáru." ,,Aha tak jsem se asi spletl no nevadí" odfrknul Ron a dál jsme si povídali o věcech co se týkaly všeho možného. A mě se hlavně ulevilo.

Po chvíli nám všem kručelo v břiše, tak jsme šli na snídani. Došli jsme do Velké síně a začali jíst. Po snídani jsme se sešli s Ginny a šly jsme do Prasinek. Když jsme došly do hospody kde prodávali máslový ležák, sedli jsme si k volnému stolu a Ginny šla k pultu objednat. Já jsem se chvíli dívala kolem sebe a pak jsem zahlédla nějakou čarodějku v kápi. Přišla mi divná a tak jsem jí chvíli pozorovala. Ohlédla se na mě a pak se vydala na toaletu. Nevěděla jsem co dělat, tak jsem počkala na Ginny až přijde. Jak Ginny přišla tak jsem se jí omluvila, že potřebuju na toaletu. V tu chvíli co jsem vešla do místnosti jsem zahlédla tu podivnou čarodějku. ,, Dobrý den. Kdopak jste. Jste mi povědomá." Oslovila jsem jí. Ale ona se na mě jen podivně podívala a dala mi do ruky nějaký dopis a odešla.

Dopis jsem si schovala do kapsy a šla za Ginny. Sedla jsem si ke stolu a dívala se na svoje ruce a džbánek s ležákem. ,,Stalo se něco?" Zeptala se Ginny. ,,Ne neboj se nestalo se nic. Tak o čem si budeme povídat?". Odpověděla jsem Ginny a ta hned začala vymýšlet různé témata.

Jelikož hned vedle byla restaurace tak jsme se rozhodly s Ginny, že si na jídlo zajdeme tam. Už potřebujeme změnu od toho školního jídla. Dali jsme si velice dobré jidlo.

Po obědě jsme šly do maličkých obchůdků kolem. Nakoupily jsme si plno hezkých věcí. Bylo asi 5 hodin odpoledne když jsme usoudily, že by, jsme měly jít už do hradu.
Když jsme došly zpátky viděly jsme Draca jak vstupuje do Brumbálovy komnaty. Schovaly jsme se teda za roh a čekaly než Draco vyjde.

Asi po půl hodině vyšel ven. Jako tajné agentky 007 jsme šly potichu a sledovaly ho. Šel do patra kde nikdo nechodí. Schovaly jsme se za roh a sledovaly co bude dělat. Sednul si na lavičku, schoval hlavu do rukou a brečel. Nic nám nedávalo smysl. Proč šel za Brumbalem? Proč brečí? A proč mi nic ještě neřekl? S plno otázkami jsme šly na naše patro. Došly jsme do pokoje bez jediného slova. A taky bez jediného slova jsme se převlékly a šly na večeři. Když jsme došly do Velké Síně už tam Draco seděl mezi Blaisem a ještě nějakým klukem ze zmijozelu co jsem neznala. Ale... on se směje. Obě jsme se s Ginny na sebe podívaly. Řekly jsme si, že to nebudeme řešit a šly jsme se najíst.

Po večeři jsme šly s Ginny do naší společenské místnosti. Prošly jsme otvorem za buclatou dámou a všimly jsme si, že v křesle u krbu někdo seděl. Přišly jsme blíž a byl to Ron. Bez jediného ohlédnutí na nás promluvil. ,,Nazdar holky. Budu stručný. Ginny ty vypadni do pokoje a ty Hermi tady zůstaň". Hermi? Od kdy mi říká Hermi? Ginny se na mě podívala pohledem jestli vážně má jít. Lehce jsem přikývla na souhlas. Jen se pousmála a odešla. ,,Fajn teď pojď semnou!" Řekl hnusným hlasem Ron. Šla jsem tedy za ním a tak nějak jsem z toho neměla dobrý pocit tak jsem byla pohotově připravena vytáhnout hůlku. Došly jsme do prázdného pokoje, který vypadal hodně temně. Sotva jsem vešla dovnitř Ron zavřel dveře, které následně i zamknul. Pomalu se ke mě přibližoval až jsme byli od sebe takový kousek jako by jsme měli mezi sebou ještě jednoho člověka. Chvíli se na mě jen vražedně díval a pak prolomil to trapné ticho co mezi námi panovalo. ,,tak hele jsi moje. Nezapomínej na to!! Včera jsem tě viděl s Malfoyem na Astronomické věži. A neříkej že si tam nebyla. Harry o tom neví, ale jestli se s ním ještě jednou sejdeš tak mu to řeknu.!" Začal po mě řvát. Já se jen na něho dívala a měla jsem velký problém udržet se abych mu nenatáhla. Hned jak skončil svůj proslov jsem se ujala slova já. ,,Vzpamatuj se. Posloucháš se co tady říkáš? Nejsem tvoje a přestaň mi vyhrožovat. Mezi námi to skončilo už dávno a jestli si to neuvědomuješ měl bys jít k doktorovi aby ti pomohl. A ještě jednou na mě tak zvýšíš hlas tak uvidíš jaké ti udělám peklo." Chvíli se na mě díval pohledem jako že what? A pak se zamračil a chytl mě pod krkem tak rychle až jsem se lekla. Netisknul pevně, ale tak nějak svým způsobem něžně. Zatlačil mě na postel a nahnul se nade mnou. Začal se přibližovat svými rty. Uhla jsem mu. Dal mi malou facku. ,, přestaň mi vzdorovat ty mrcho!" Zařval. V tu chvíli jsem se vzpamatovala. Rychle jsme ho ze sebe shodila a vytáhla jsme hůlku. Namířila jsem jí proti němu a pomalým tempem jsem šla ke dveřím. Rychlým kouzlem jsem odemkla dveře a s brekem utíkala pryč. Doběhla jsem k Ginny která byla u nás v pokoji. Objala jsem jí a a brečela na rameni. Ona jako pravá kamarádka mě objala a počkala až se uklidním. Když jsem přestala brečet tak jsem jí všechno řekla. Ona zavolala Harryho a všechno jsme řekly i jemu. On se na nás jen díval a pak se jen usmál a řekl že to chápe a s Ronem promluví. Chvíli jsme si povídali a já pak řekla že si musím ještě něco zařídit. Samozřejmě že jsem šla za Dracem na Astronomickou Věž.

Došla jsem tam s menším zpožděním kvůli Ronovi. Vymluvila jsem se že jsem byla s Ginny v Prasinkách. ,, Musím ti něco říct." Řekl Draco a já věděla že je zle. ,,tak povídej co mi chceš říct". ,,Otec mi napsal, že mám zítra přijet a nenapsal ani důvod a ani kdy se vrátím zpět." Tohle mě zaskočilo. A pak jsem si vzpomněla na zen dopis. No teď to nebudu řešit. ,,Aha tak....tak... tak dobře. Hlavně na sebe dej pozor." Pak jsme si povídali tak jako každý večer.

Asi po půl hodině jsme si řekli, že už je dost hodin tak už půjdeme spát. Šla jsem první prošla jsem otvorem za buclatou dámou a rychle do pokoje. Šla jsem se osprchovat a udělat večerní hygienu. Lehla jsem si do postele a krásně jsme se uvelebila. V tom jsem si vzpomněla na ten dopis. Vytáhla jsem ho ze šuplíku a četla jsem.

,,Hermiono Grangerová. Dostav se zítra do Malfoyovic sídla přesně ve 2 odpoledne. Dozvíš se pravdu o své minulosti a taky budoucnosti. Ale dávej si pozor aby o tom Draco Malfoy neměl žádné tušení. Takže zítra ve 2 v Malfoyovic sídle."
Co to má sakra znamenat? Chvíli jsme nad tím přemýšlela a pak jsem šla spát.

,,Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti" Takže Čaute lidi. Je tady další kapitola po hoooodně dlouhé době jsem se dokopala k napsání další kapitoly. Snad se vám bude líbit. Ještě mě tak napadlo, že bych udělala takový ASK na naše hrdiny příběhu. Tak kdyby jste to chtěli tak klidně pište. Budu moc ráda za vaše ohlasy. Aaaaa ,, Neplecha ukončena"

Nenávist? || DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat