4.kapitola

221 8 0
                                    

Pohled Draca:

Stojím na astronomické věži a dívám se na hvězdnou oblohu. Slyším kroky. Vtom uslyším známý hlas: ,,Draco jsi tu? Dracooo."

,,Jo, jsem tu, Blaise," odpovím mu, aby tady tak neřval a tím nekazil ten nádherný výhled.

,,Draco, musíme na večeři." Podívám se na něj.

,,Ale ještě předtím si musím někam zajít."

,,A kam?" zeptá se mě.

,,To nemůžu říct."

,,Fajn, ale jdeme," řekl Zabini.

,,Jo, souhlas."

Sejdeme schody z astronomické věže, chvilku jdeme, povídáme si, ale nastane čas se rozdělit. Blaise jde do Velké síně a já jdu dál. Dojdu do sovince, vezmu naši rodinnou sovu, přivážu jí obálku k nožce a vyšlu ji, aby tu obálku doručila. Pak se vydám na večeři do Velké síně.

Sednu si a chci se najíst, ale v tu ránu mě přejde chuť k jídlu. Vedle mě si totiž sedne ta šlapka Pansy Parkinsonová.

,,Ahoj dráčku, kdepak jsi byl? Hledala jsem tě."

,,Já se ti svěřovat nemusím, Pansy," odpovím jí suše.

,,Copak jsem ti udělala? Vždyť jsme spolu chodili, tak proč jsi na mě tak ošklivý, Dráčku?"

,,Protože jsi otravná, Pansy. A ano, chodili jsme spolu, ale to byla má největší chyba v životě. A teď mě nech na pokoji."

Hned, jak to dořeknu, se zvednu a odcházím do sklepení. Vytáhnu si půlku kouzelného pergamenu a na ni napíšu:

Ahoj princezno, jak si se dneska měla? Tenhle pergamen je kouzelný, můžeme si psát, aniž by o tom někdo věděl. Jednu půlku pergamenu máš ty a druhou já. D.M.Z.P.

Tak snad to pochopí. Lehnu jsi na postel a dívám se na strop mojí postele s nebesy. Vtom uvidím, že moje půlka pergamenu začala zářit. Vezmu si ji a přečtu si krátkou odpověď:

Ahoj D.M.Z.P., tohle je moc hezký a měla jsem se fajn, ale chtěla bych vědět, kdo jsi, abych ti mohla říkat jménem. Odepiš co nejdřív.
Hermiona Grangerová
Jak to dočtu, hned napíšu odpověď:

Hermiono, zatím ti neřeknu, kdo jsem. Kdyby ses to dozvěděla, tak bys to všude řekla a měla bys zbytečně moc problémů. Ale ty jsi ta nejchytřejší čarodějka dnešní doby. Ty na to určitě přijdeš.
D.M.Z.P.
Dopíšu to a jdu spát.

Nenávist? || DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat