11.kapitola

143 6 2
                                    

Pohled Hermiony:

Sotva jsem vyšla z Nebelvírské koleje tak jsem viděla školníka Filche jak chodí po chodbě a hlídá aby se studenti netoulali po chodbách. Tak jsem se schovala do stínu a počkala až projde. Poté co prošel tak jsem se vydala směr Tajemná komnata.

 Přišla jsem tam kde by měly nýt dveře do komnaty. Když jsem byla od zdi 3 metry tak se mi objevily dveře a hned se otevřely. Tak jsem teda vešla dovnitř. Po tom co jsem vešla jsem viděla nějakou postavu ,která stála u okna a dívala se ven na hvězdy.

 Když ta postava zjistila ,že je tady někdo s ní tak se otočila a rozešla se směrem ke mě. Když přešla blíž tak mě hned pozdravila.

 ,,Ahoj Hermiono ". Ten hlas mi byl povědomý. ,,Ahoj neznámý" odpověděla jsem mu.             Chvíli bylo ticho asi o něčem přemýšlí. Chtěla jsem prolomit to ticho a tak jsem se zeptala       ,,Tak co budeme dělat?" ,,co kdybychom se šli posadit?" zeptal se. ,,Tak dobře " přešli jsme teda ke krbu kde byla sedačka pohodlně  jsme se usadili. 

Všimla jsem si že má masku a jdou vidět jen oči. Podívala jsem se mu do těch jeho krásných očí. Počkat. Ty oči jsem už někde viděla. Šedomodré ,plné prázdnoty. Malfoy. To snad... Jo je to on i ten hlas znám. Je to ten hlas ,který mě 5 let urážel. Proč má ale masku, proč si se mnou píše a proč se chtěl sejít? V hlavě mi kolovalo spousta otázek. ,,Proč máš tu masku?" ,,NO aby jsi neviděla kdo jsem, protože jinak kdyby jsi to věděla kdo jsem tak by si odešla a už by si mi ani neodepsala a proklínala by jsi mě." Já bych ho proklínala? A je to on kdo jiný by tohle asi jinak řekl? ,,neodešla, odepsala a pořád bych tě brala stejně. Sundej si tu masku" odpověděla jsem mu na to. ,,Hermiono na to musíš přijít sama kdo jsem." Kluku ty kdyby jsi věděl.,, Chci aby jsi mi to řekl." ,,neřeknu ti kdo jsem, ale zahrajeme si hru. Já ti řeknu pár nápověd, které by ti pomohly rozluštit kdo jsem." Hádanky mám ráda tak co z tebe vypadne? ,,Tak povídej" ,,Tak jsem čistokrevný. Poslouchej mě jak mluvím mohla by si mě poznat podle mého hlasu. Můj otec je špatný. Nazvala jsi mě fretkou. Víc ti neřeknu podle mě jsem ti řekl toho až moc na to aby jsi věděla kdo jsem. Teď už je to na tobě." Povídali jsme si dlouho do noci. Povídali jsme si o všem. O škole, o kamarádech, rodině prostě o všem.

 Pozdě v noci jsme se domluvili že už půjdeme spát. Každý z nás šel do svojí koleje. Jelikož jsem to měla blíž tak jsem se šla okoupat a lehnout. 

Ležela jsem asi 5 minut a přišla mi zpráva. ,,Ahoj díky za dnešní večer bylo to super, zopakujeme si to někdy ?" Tak jsem mu rychle odepsala ,,Ahoj jo určitě si to někdy zopakujeme a já ti taky moc děkuji. Mám odpověď na tu tvojí hádanku." ,, nemusíš děkovat jsem rád ,že se ti to líbilo. Vážně už ji víš?" ,, poznala jsem tě podle očí. Vím kdo jsi. Jsi Draco Malfoy. " ,,Poznala jsi mě. A choval jsem se tak kvůli otci. Vychovával mě tak a já neuměl poznat co je správné a tak jsem se choval tak jak jsem se choval. Moc mě to mrzí Hermiono. " ,,Aha no. Kašli na to, ale před ostatními se budeme chovat jakože se nic z tohohle nestalo ano?" ,,Ano bude to tak lepší." ,, Draco už je dost pozdě půjdeme spát.  Dobrou noc.,, Ano jdeme dobrou noc"Po té jsem odložila pergamen a brk a šla jsem spát.

Takhle jsem se poprvé potkala s Malfoyem.

,,,Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti" Ahojte lidi tak tady máme další kapitolku. Omlouvám se, že nevychází častěji kapitoly. Budu se snažit psát častěji. Říkala jsem si, že bych začala psát druhý příběh, ale teď už to nebude ze světa kouzel, ale z normálního života. Jestli máte zájem napište do komentářů. Ještě chci poděkovat že čtete můj Dramione příběh. Ale teď už neplecha ukončena.


Nenávist? || DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat