Huszonötödik fejezet

431 29 3
                                    

Az e-mailjeimet olvasom, mikor Calum üdvözlés nélkül beront az irodámba. Kíváncsian nézek fel a képernyő mögül, mert nem tudom mire vélni ezt az egész szituációt.
- Rejts el! – hangzik a gyors és tömöd magyarázat.
- Neked is szervusz – köhintek egyet, hogy észrevegye magát.
- Jess, ez nem az üdvözletek ideje! Ez most komoly!
Felállok a székemből, és bezárom az iroda ajtaját. Körbenézek, hogy mi lehetne a legideálisabb hely ennek a szerencsétlennek, majd végül az asztalom mellett döntök.
- Mássz be! – biccentek a munkafelületem irányába. Calum szikrákat szóró pillantással ajándékoz meg, de teszi, amit mondok. Amikor megbizonyosok róla, hogy minden rendben van, kinyitom az iroda ajtaját, és várok.
Egy ideig senki sem jön, ami miatt azt hiszem, hogy Calum csak szórakozott velem.
- Ezt direkt csinálod, mi? – sziszegem idegesen, és rúgok egyet.
- Aú! – üvölt fel Calum az asztal alatt. – Nem viccelek, mindjárt itt van!
- De ki a fr... – kérdezném idegesen, de ekkor feltűnik a folyosó végén egy alak. Gyorsan és hangosan trappol, pont az iroda felé. Egy pillantra megfagy az ereimben a vér, de próbálok úgy tenni, mintha semmit sem tudnék. Az idegen arca elég mérgesnek tűnik.
- Hé, te! – mutat rám kedvesen az idegen. – Tudod ki az a Calum Hood, nem?
- Bocs, de mi ismerjük egymást? – hőkölök hátra ettől a bunkó stílustól.
- Ashton Irwin, szevasz – mondja unott arckifejezéssel. Ezek szerint Naminak ő az, aki tetszik. Hát nem egyezik az ízlésünk.
Ashton Irwin kigyúrt, viszonylag magas. Barna, göndör haja van, ami a szemébe lóg. Fekete, fehér pettyekkel díszített inget visel, és farmert. Az asztalomra támaszkodik, így feltűnnek hatalmas kézfejei, melyeken kék erek húzódnak.
- Miért keresed? – kérdezem nyugodt hangon.
- Nem a te dolgod.
- Nézd, berontasz ismeretlenül az irodámba, és rajtam keresel valakit, akit ismerek. Miért adnám fel, ha nem tudom az okát?
Ashton helyet foglal velem szemben. Egy percig csendben ül, majd mélyet sóhajt, és szólásra nyitja a száját.
- Lefeküdt a csajommal – préseli ki a fogai között.
Nem mintha erre a kijelentésre nem ugrana össze a gyomrom, és öntene el a méreg, de próbálom tartani magam.
- És ki a barátnőd? – faggatom semleges arckifejezéssel.
- Nami. Talán ismered. – Ahogy ezt kimondja, a cipőm tűsarka az asztal alatt lévő puha húsba vájódik.

Better than you // Hood // BefejezettWhere stories live. Discover now