Kilencedik fejezet

617 46 0
                                    

Calum Hood annyira önelégülten mosolyog, mikor leülök a másik részre, hogy kedvem lenne lekeverni neki egyet. Ez mind az ő hibája! Ha ő nem lenne, nem volnék ekkora pácban, és nem kellene a nulladik napomon a fejes irodájában poshadnom a halálos ítéletemre várva.

- Nyilván fogalmatok sincs, hogy miért vagytok itt – töri meg a feszült csendet Una nyájas hangon. Még mindig képtelen vagyok elhinni, hogy Calum ennyire ártatlanul tud viselkedni. Mik ezek a kutyaszemek? Jesszusom.

- Van egy-két tippem – motyogja Calum unottan, és szemével felém biccent.

- Már elnézést, – szívom fel magam sokadszorra. – de nem tudom ki miatt lett ilyen szar a mai napom! Ha esetleg tudod, akkor légyszíves add már át neki, hogy feldughatja magának a...

- Na de Ms. Williams! – sipákol Una kétségbeesetten. – Egy hölgynek nem illik így beszélnie!

- Ha hallotta volna odabent... – nevet fel Calum gúnyosan.

- Ez már több a soknál! – csattanok fel. – Miért kell ezt tovább eltűrnöm?

- Remek kérdés, Jessie! – örvendezik Una. – Akkor hát üdvözöllek benneteket az SWT legújabb programjában, az úgy nevezett „növeld a cég hozamát" versenyünkben! – Una örömében annyira tapsol, hogy félek, hogy hamarosan örömkönnyeket is láthatok.

- Hogy mi? – hökken meg Calum Hood.

- Mr. Hood, akarja mondani, tessék? – javítja ki a főnökasszony. Erre ösztönösen felnevetek, mire egy szúrós pillantást kapok a „versenytársamtól". – Egyébként jól hallották. Sajnos a kreatív csapatban csak unott emberek vannak, így a név elég nyers, de ismertetem is, hogy mi a feladat. – Köhintés. – Mint tudják, cégünk igyekszik minél több terméket értékesíteni, és az utóbbi időben a „hashtag save the whales" kampányunk keretében létrejötteket kellene eladni.

- De én HR-s vagyok! – akad ki Calum Hood idegbeteg állapotban.

- Ne hidd, hogy annyival magasabban vagy, mint a marketinges – vágom rá azonnal. Szórakoztat, hogy ennyire ideges. Mellesleg szerintem ez egy igen hasznos kezdeményezés, és bár nekem sem ez lenne a feladatom, szívesen segítek.

- Mondja ezt a menstruáló kislány.

- Nem tudom, hogy most ki viselkedik úgy, mint egy nővé váló fiatal lány – kacagok fel jóízűen. Una csak elmosolyodik ezen, majd komolyan folytatja.

- Maguknak három hetük van, hogy minél változatosabb módokon adjanak el minél több terméket. Akinek több az eladási száma, az nyer – fejezi be Una.

- Mit? – kérdezem egyszerre Calum Hooddal.

- A helyemet, vagyis az igazgatói pozíciót – mosolyodik el a főnökasszonyunk.

Better than you // Hood // BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora