Benim bi ara lakabım Kötü Sonlar Kraliçesiydi bilir misiniz nihahaha😈
Bölüm, Yazarın Anlatımıyla Yazılmıştır.~
Aurora gözlerini araladığında bembeyaz bir odada uyandı. Işık çok fazlaydı ama bu onu rahatsız etmiyordu. İçinde nedenini bilmediği bir huzur hissediyordu. Yataktan indi ve odada gezinmeye başladı, buradan çıkmak istiyordu. Köşede ki kapıya doğru ilerlediğinde bir ses durmasına neden oldu."Aurora." arkasını döndü ve ona yıllar öncesinden tanıdık gelen sese baktı. Bu, babasıydı.
"Baba.." dedi şaşkınlıka.
"Burada ne yapıyorsun kızım?"
"Biz.. biz bir kaza geçirdik. Ben öldüm mü yoksa?"
"Hayır Aurora, ölmedin."
Aurora, babasına doğru yaklaştı. Elini korkakça kaldırdı ve karşısında ki adamın yanağına koydu ve,
"Gerçek gibisin.." diye fısıldadı.
"Ama değilim."
"Maalesef ki." diye mırıldandı kız.
"Çok geç olmadan geri dönmelisin Aurora."
"Ama.. sen.."
"Gitmen gerek." Aurora babasının elinden tuttu.
"Seni bulmuşken bırakamam." dedi.
"Daha erken Aurora. Bizim buluşmamıza daha çok var kızım. Şimdi gidip Peter'ı bulmalısın."
"Ne?"
~
Peter Parker, deponun yıkılışını çaresizce izlerken Demir Adam yıkıntıların arasından hızlıca çıktı. Rahatlıkla bir nefes alan Peter, başının döndüğünü hissetti. Göz kapakları açık durmakta zorlanırken vücudu yerle buluştu. Ama bilinci kapanana kadar, tek düşündüğü şey; Aurora'ydı.Tony Stark zırhından hızlıca çıktı ve çocuğun yanına çöktü. Nabzı atıyordu, sadece bayılmıştı. Happy arabayla birlikte yanlarında durduğunda Peter'ı kucaklayıp arka koltuğa yatırdılar ve hastaneye gittiler. Kısa sürede oraya vardıklarında bir sedye istediler ve acil bölümüne aldılar. May Parker'a haber verdiklerinde hemen oraya geldi.
"Bay Stark.."
"Merak etme May, bir şeyi yok. Sadece bayıldı." dedi Tony.
"Ama.. neden?" diye sordu May.
"Sanırım.. olayın şokundan oldu. Olanları duyduğumda onu görmek için hastaneye geldim ve konuşurken birden bayıldı. Ama bir şeyi yok, gerçekten." diye açıkladı Tony.
"Umarım.. Aurora'da öyle olur." diye mırıldandı May.
"Kim?" diye sordu Tony. "Şu.. Peter'ın kız arkadaşı mı?" Nasıl bildiğini sormayın, o her şeyi bilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Book / Peter Parker
FanfictionÖnüme koyulan kitabın sayfalarını hızlı hızlı geçerken her sayfada elle yazılmış küçük küçük notlar görüyordum. Bazı kelimelerin altı çizilmiş veya kırmızı bir kalemle yuvarlak içine alınmıştı. Bir ineğin kitabı bana denk gelmişti. Kitabın ilk sayfa...