De la început am să îmi cer scuze fiindcă acesta nu e practic un nou capitol, deoarece știu că asta așteptați cel mai mult. Și vă mulțumesc pentru interes, pentru apreciere și pentru tot. Sunteți niște oameni atat de minunați!
Dar ca să mă revanșez pentru toate cererile care mi s-au făcut până acum de a posta imaginea personajelor și cum arată ele în viziunea mea, m-am hotărât să o fac acum. Mai ales pentru că gripa mă ține departe de scris tocmai acum, când îmi doream atât de mult s-o fac.
De la început am să menționez, din nou, că așa arată personajele în mintea mea, voi vi le puteți imagina cum doriți, de aceea nici nu am pus distribuție. Nu-mi place să oblig cititorul să vadă în același fel ca și mine. Cititul este ceva ce lasă imaginația să zburde. De aceea este de apreciat dacă nu ați fi îngrădiți de niște tipare care vi se impun.
Însă, pentru a vă face o idee, am să las aici niște poze.
QUINN
Da, exact așa arată în capul meu Quinn. Dar, pentru că mulți aproape m-ați criticat că de ce spun că e urâtă dacă arată așa bine, am să fac niște mențiuni. Luați fata de aici și puneți-o într-o imagine în care are parul dezordonat, niște ochelari groși, nu este dată cu nimic pe buze și nu este pensată atât de frumos. Credeți că în fața ochilor voștri ar apărea același peisaj?
În plus, dacă noi vedem ceva ca fiind frumos, nu înseamnă că toți văd la fel. De aceea, în Introducere, am spus că noi, oamenii, poate uneori fără să vrem, ne lăsăm ghidați de niște tipare care ni se impun de părinți poate, de anturaj, de profesori și de multe ori uităm să gândim liber. Uităm că aspectele fizice sunt relative și ceea ce contează cu adevărat e interiorul.
JAYDEN
Ei bine, în privința lui n-au existat prea multe semne de întrebare. Am spus de la început că eu exact așa îl văd. Fizicul acesta, în viziunea mea, se îmbină într-o oarecare măsură perfect cu mentalitatea și comportamentul lui. Jayden nu e tipicul băiat rău. Nici nu am vrut să fie așa. Jayden este un băiat care gandește profund, după cum ați observat și voi. Pe viitor sunt sigură că vă va surprinde și mai mult.
CITEȘTI
Sfidând rațiunea
RomantizmPUBLICATĂ LA EDITURA LIBRIS Ea nu e adolescenta model care să atragă privirile băieților, ci doar o fată obișnuită, fără nimic special, dar cu multă atitudine și spirit. El se îndrăgostește de prietena ei cea mai bună și de aici încep să decurgă o s...