eleven years earlier
Zrobiło mu słabo, kiedy obrzydliwy profesor od matematyki trzymał dłoń na jego talii i obmacywał go. Potrzebował wyższej oceny, a czasu na naukę już nie było.
Był koniec roku, a Jimin najzwyczajniej w świecie jej nie rozumiał i po prostu musiał usiąść staremu profesorowi na kolanach, bez płaczu, dając się dotykać.
Kiedy tylko ten obrzydliwiec pozwolił mu iść, wybiegł z sali, nawet nie dziękując. Widział jak nauczyciel sięgał do dziennika.
Nie miał pojęcia, że przed szkołą zatrzyma go szkolna gwiazdka, chwytając go za nadgarstki.
— Dałbyś się przelecieć nawet gdyby to była kobieta? — Zakpił, przyciskając drugoklasistę do ściany. — Usiad—
— Koleś, wypierdalaj! — Zacharczał brunet, łapiąc gwiazdkę za kurtkę i odrzucając go na trawę. Schylił się nad skulonym blondynem, ostrożnie głaszcząc go po głowie. — Wszystko w porządku? — Spojrzał na siedemnastolatka i uśmiechnął się.
— J–Jasne. — Blondyn energicznie kiwnął głową, nie odrywając wzroku od swojego obrońcy, który uśmiechał się do niego tak słodko.
— To czemu płaczesz? Jesteś mazgajem? — Dopytywał brunet, poprawiając czapkę z daszkiem. Zlękniona gwiazdka uciekła, kiedy tylko zauważyła, kto to taki go pogonił.
— Jestem P–Park Jimin.
— Park Mazgaj Jimin. — Zaśmiał się. — Ja jestem Min Yoongi. Jeszcze rok temu tu rządziłem. — Spoglądał przez chwilę na budynek, ale wrócił spojrzeniem do wystraszonego nastolatka i oblizał usta. — To prawda o czym ten skurwysyn mówił?
— Tak. — Odpowiedział, czując upokorzony, a wyższy chłopak się zaśmiał.
— Żeby zdać w tamtym roku musiałem przelecieć dwie nauczycielki i ojebać profesorowi od majcy. — Wyznał, układając dłoń na jego barku. — Możemy pójść coś zjeść, razem?
Park spojrzał na zegarek.
— Za pół godziny mam lekcje baletu. — Uśmiechnął się, jakby chciał dać hyungowi coś w zamian.
— Przepraszam. Przynajmniej podaj mi swój numer, instagram, cokolwiek. — Odparł, wyciągając swój telefon i otwierając chłopakowi instagram. — Mam zamiar gdzieś cię wyciągnąć, sweetheart.
CZYTASZ
good days ; yoonmin
Fanfictionyoongi i jimin mają piątkę dzieci jin-9; hobi&joon-7; tae-6; jungoo-4 (podałam rocznikowo!!) 18.02-hobi&joon; 09.03-yg; jungoo-01.09; jin-04.10; jm-13.10; Tae-30.12 jm-28; yg-30