7 MY boyfriend 7

477 25 13
                                    

a few years earlier

Sex with you is like I'm dreaming, and I just wanna hear you scream again. — Nieudolnie zaśpiewał Yoongi, gładząc włosy swojego kochanka.

Już miał rozpinać swoje spodnie i zabawić się tym ślicznym ciałkiem, ale przypomniał sobie coś naprawdę ważnego.

Jimin, osiemnasta, jego dom.

Wyrzucił biedaka za drzwi, szybko zbierając się do wyjścia. W końcu ciało Parka nie było nikomu udostępniane i będzie lepsze niż jakiś chłopak spod latarni.

🍭

— Chyba nie zmieszczę go do buzi. — Powiedział smutny Jimin, nieostrożnie wpychając lizaka między swoje wargi.

Yoongi nie miał zamiaru tego komentować. Był cholernie napalony, ale obok siedziała mała dziewczynka, a Park miał swój całkowicie bezensowny i nudny film, który oglądał już dziesiąty raz.

Może trochę się uspokoił, kiedy ściskał jego udo, ale dalej nie czuł się całkowicie dobrze.
Jakoś w połowie filmu, kiedy bohaterowie zjadali sobie twarze, wkurwił się i objął blondyna, żeby przyciągnąć go bliżej do swojego boku. Wreszcie z uroczym uśmiechem, miał tyłek Jimina i mógł ściskać go ile tylko mógł.

Poza tym jego malutkie dłonie przeczesywały ciemną grzywkę Mina.

Dziesięć minut później, dziesięcioletnia kuzynka blondyna spoglądając na przytulających się chłopców, sama usiadła na udzie Yoongiego i mocno się do niego przytuliła, przez „przypadek" wpychając lizaka głębiej w buzię Parka, który wyciągnął słodycz spomiędzy ust i kaszlał.

Dziewczynka z uśmiechem przytulała bruneta, który spoglądał na młodszego chłopaka.

— Wszystko w porządku? — Sięgnął dłonią do talii Jimina, który ściągnął dziewczynkę z Mina, natychmiast go obejmując rękami i nogami.

— To jest mój chłopak, młoda damo! — Warknął Park, sprzedając jej pstryczka w czółko, a zaskoczonemu Yoongiemu mokrego buziaka w kącik ust.

Nawet nie wiedział, że Jimin zapytał go o chodzenie.

— Wanna kiss, baby? — Zapytał Yoongi, kiedy Park zrobił dzióbek i spoglądał na swojego chłopaka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wanna kiss, baby? — Zapytał Yoongi, kiedy Park zrobił dzióbek i spoglądał na swojego chłopaka.

Był taki podekscytowany!

Min przygniótł go do sofy, trzymając za jego dłonie i spokojnie się z nim całował.

Jimin miał jakiegoś cukierka w buzi i zanim zdążył się zorientować, miał go w ustach, razem z jego gorącym językiem.

Park przycisnął słodycz do jego podniebienia.

To coś mu nie smakowało, więc odsunął się od blondynka i spojrzał na niego zdegustowany.

— Co to za cukierek?

— Na odporność.

— Obrzydliwy jest.

Młodszy się zaśmiał i pocałował jego policzek.

— Już go zjadłeś? — Zapytał blondynek, odwracając się na prawy bok. — To było na potencję, podkradłem kiedyś tacie. — Wybuchł śmiechem, a zażenowany Yoongi zasłonił sobie oczy dłońmi.

— Nienawidzę cię.

po trzech specjalnych rozdziałach, wracamy do właściwej historii!!!

kc, ładnie proszę o komentarze💝💗💕💓💞💘

good days ; yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz