04.06.2015
Saat 00:18. Yaz ayındayız. Sıcak rüzgarın bir gül esintisi gibi geçtiği gece vaktinde sen gene aynı yerindesin ve öylece karşıya doğru bakıyorsun. Deri ceketinin önü açık ve rüzgar onu da sallandırıyor tıpkı saçların gibi. Uzamış perçemlerin neredeyse gözüne girecek ama sen bunu da umursamıyorsun. Hiç bir şey umurunda değilmiş gibi davranıyorsun ama içten içe kan ağlayan kalbini görebiliyorum. Sana Saye demekle doğru bir karar almışım gibi değil mi? Tıpkı bir gölge gibi siyahsın ve durgunsun.
Ama benim bir lakabım yok. Her şey tam bir kurmacadan ibaretmiş gibi geliyor. Sanada öyle geliyor mu hiç? Aklın tarafından kandırıldığını hiç düşündün mü? Orada öylece dururken her iyiliğin her kötülüğün birer iyilik ve kötülük barındıran cevabı olduğunu hiç düşündün mü?
Ben düşünmedim.
Çünkü aklımda sen varken başka bir şeye odaklanamıyorum ben. Rüyamda sana benzeyen anımsayamadığım birisi var. Kim olduğunu sanırım asla çözemeyeceğim. Ama eğer o sensen ve seni en azından rüyamda görüyorsam bu çok iyi. Çünkü rüyalarımda güzel şeyler yapıyoruz ve sanki biliyor musun hepsini yaşamış gibiyiz. Seninle daha önce karşılaşmış gibiyiz.
Böyle olmadığını herkes biliyor, sende. Beni bile daha tanımıyorsun. Rüyalar da, insanlar zaten bilinçlerinde yatan kişileri ya da şeyleri görürler.
Benim bilincimde sürekli sen mi yatıyorsun?
🌑❄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağımlı // JHK
Fanfiction#248 - Hayal #731 - Korku #78 - Günlük Zaman ilerliyor lâkin ben hâlâ aynı gündeyim. Başlangıç-- 27.09.2018 Bitiş-- 20.10.2018