14.06.2015
Saat 01:33. Bu sefer simsiyah bir tişört ve pantolon giyinmişsin, kafanda da bir şapka; deri ceketin de kenarda duruyor. Benim ceketim gibi modeli ama püskülleri ve beyaz çizgileri yok. Sırf sana çok yakıştığı için mi giyiniyorsun? Yoksa bir anısı olduğu için miydi?
Ne anısı olabilirdi ki?
Bir sevdiğinden hatıraydı herhalde, yoksa sürekli karşıda baktığın kişinin miydi?
Sahi o karşıda ne vardı Saye?
Gölgenin vurduğu yer orada mıydı?
Bütün dertlerinin sahibi sanki oradaymış gibi bakıyorsun. Bakışların derin anlamlar içeriyor ama ben onları göremeyecek kadar uzaktayım. Hissetmek ise kalpler karşı karşıya gelince oluyordu.
Elinde tuttuğun sigara bittiğinde son kez içine çekip aşağıya atıyor ve gidişini izliyorsun. Zehir akıp giderken ciğerlerinde daha çok çöküyormuşsun gibi bir halin var. Bu seni rahatlatmıyor değil mi?
Ama soğuk yüzünden bunu anlamak zor çünkü dertlerin yüzüne soğuktan bir bariyer kurmuş. Kaleni çok iyi koruyorsun. Buzların demir gibi sağlamken kırmak zor gibi görünüyor ama ben senin yanında olabilseydim eğer buzdan demirlerine rağmen hepsini birer birer yıkmak isterdim sana hayatın en önemli ve huzurlu yanlarını göstererek. Sana yaşamı sevdirirdim. Gölgeler içerisinde yaşamana asla izin vermezdim. Orada olmana izin vermezdim. Sana sahip çıkardım.
Bütün sevgimle hemde.
🌑❄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağımlı // JHK
Fanfiction#248 - Hayal #731 - Korku #78 - Günlük Zaman ilerliyor lâkin ben hâlâ aynı gündeyim. Başlangıç-- 27.09.2018 Bitiş-- 20.10.2018