8. Gdy mówisz mu że ładnie mu w okularach~

625 15 0
                                    

Jin


Razem w Jinem planowaliście wybrać się na małą wycieczkę za miasto by odpocząć trochę i spędzić miło czas. Chłopak przyjechał z samego rana pod twoje mieszkanie i ruszyliście w trasę. Zastanawiałaś się, gdzie tak właściwie jedziecie, lecz w którymś momencie po prostu zasnęłaś. Obudziło Cię delikatny powiew wiatru na twarzy. Zamrugałaś oczami zastanawiając się, gdzie jesteś. Rozejrzałaś się dookoła. Leżałaś na kocu po środku pięknej i zielonej łąki. Słyszałaś śpiew ptaków i szum drzew małego lasu obok. Dopiero po chwili zauważyłaś siedzącego obok Ciebie Jina czytającego książkę w okularach.

- Dzień dobry. - powiedział z uśmiechem. - Nie miałem serca Cię budzić, więc pozwoliłem sobie Cię tu przenieść. - dodał lekko zawstydzony.

Odwzajemniłaś jego uśmiech przyglądając się uważnie jego twarzy.

- Coś nie tak?

- Nie, po prostu pierwszy raz widzę Cię w okularach. - odparłaś wesoło. - Pasują Ci.

- Wiesz ładnemu we wszystkim ładnie. - odparł zawstydzony poprawiając swoje okulary na nosie na co zachichotałaś.

Z zapartym tchem obserwowałaś naturę dookoła siebie. Nie pamiętasz, kiedy ostatnio byłaś w tak pięknym miejscu. Wstałaś chcąc z bliska obejrzeć wszystkie kwiaty rozsypane po łące. W tym czasie Jin poszedł do auta po koszyk wypełniony jedzeniem i łakociami byście mogli wspólnie zjeść śniadanie.

 W tym czasie Jin poszedł do auta po koszyk wypełniony jedzeniem i łakociami byście mogli wspólnie zjeść śniadanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

RM


Towarzyszyłaś dziś Bangtanom podczas przygotowań do nagrywania jednego z odcinków Run BTS! Wszędzie było pełno ludzi biegających w kółko sprawdzając oświetlenie, dźwięk i wszystko co tylko się dało. Ty natomiast miałaś zająć się makijażem Jungkooka. Ruszyłaś pewnym krokiem w stronę pomieszczeń w których chłopcy mieli robione włosy, starając się przy tym nie zostać stratowaną przez kogoś z obsługi. W środku było już mniej ludzi. Poprawiłaś torbę ze swoimi przyborami i ruszyłaś do jednego ze stanowisk z lustrem. Przekazałaś jakiejś dziewczynie, że czekasz już na najmłodszego chłopaka na co ona ruszyła gdzieś korytarzem. Kątem oka zauważyłaś w drugim końcu pokoju Namjoona. Siedział w koszuli czytając jakieś notatki.

- Joonie strasznie ładnie Ci w tych okularach. - powiedziałaś obserwując chłopaka w odbiciu lustra puszczając do niego oczko.

Z początku chłopak w ogóle nie ogarnął co się dzieje, jednak, gdy zauważył Ciebie szybko połączył fakty.

- To było do mnie? - spytał sam siebie zszokowany.

- To było do mnie? - spytał sam siebie zszokowany

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Kolejne reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz