14. Gdy widzisz go pijanego~

467 16 1
                                    

Seokjin

Po wielu męczących miesiącach pracy chłopcy ukończyli swój najnowszy album. Wszystkie utwory zostały nagrane, tańce wyćwiczone, zdjęcia wykonane, teraz pozostało tylko czekać do dnia premiery. Bangtani z tej okazji postanowili uczcić swój mały sukces i wyjść na miasto. Ty miałaś swoje rzeczy do zrobienia, poza tym chciałaś by był to ich "męski wieczór". Późnym wieczorem siedziałaś w salonie by trochę się zrelaksować oglądając głupoty w telewizji. Zwykła przyjemność a cieszy. Usłyszałaś, że ktoś siłuje się z zamkiem w drzwiach. Przez chwilę zastanawiałaś się czy ktoś się nie włamuje, ale dorm chłopaków jest strzeżony więc to nie to. Kilka minut później do salonu wszedł chwiejnym krokiem Seokjin trzymający w ręku swoją koszulą. Widok półnagiego kolegi przyprawił Cię o lekki zawał serca. Ale potem było już tylko gorzej.

- Z naukowego punktu widzenia, to jest chore, że ludzie piją mleko innych zwierząt pomimo iż mogą mieć swoje własne. Dla przykładu żyrafy nie piją mleka od krowy. To przecież pojebane. Naukowo. - wydukał po czym rzucił się na kanapę obok Ciebie.

- Jin, ile piłeś? - zapytałaś obserwując mężczyznę.

- Tak - mruknął po czym najzwyczajniej w świecie zasnął.

Westchnęłaś cicho nie wiedząc czy się śmiać czy płakać po czym nakryłaś chłopaka kocem.

(nie mogłam znaleźć odpowiedniego gifa więc musicie się zadowolić takim o to Jinem)

(nie mogłam znaleźć odpowiedniego gifa więc musicie się zadowolić takim o to Jinem)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

RM

Byłaś dziś umówiona z maknae line na wspólne wyjście do kina. Przyszłaś trochę wcześniej do ich dormu wiedząc, jak długo zajmuje im naszykowanie się do wyjścia. A podobno to na kobiety się długo czeka. Po wejściu do dormu zaskoczyła Cię cisza. Było to niecodzienne biorąc pod uwagę, że mieszka tam 7 facetów. Usłyszałaś bliżej nieokreślone dźwięki z pokoju lidera grupy. Postanowiłaś to sprawdzić. Drzwi były uchylone a w środku na kanapie siedział Namjoon. Obok niego spał Hoseok a w fotelu siedział Yoongi.

- Y/N! Przyszłaś! Chodź się z nami napić! - zawołał wesoło pijany Joony.

No tak, jeden w utworów raperów zdobył dość ważną nagrodę, chłopcy zapewne świętują. Weszłaś wgłąb pokoju oceniając ile alkoholu wypili. Biedny Hobi. Usiadłaś w wolnym fotelu patrząc na pijanego lidera. Był to rzadki widok, Kim zawsze się pilnuje by nie wypaść źle przy chłopakach czy innych współpracownikach, więc napawałaś się widokiem rozluźnionego, roześmianego i pijanego mężczyzny. A on najwyraźniej nic sobie z tego nie robił po najzwyczajniej w świecie się do Ciebie szczerzył i robił dziwne miny.

 A on najwyraźniej nic sobie z tego nie robił po najzwyczajniej w świecie się do Ciebie szczerzył i robił dziwne miny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Kolejne reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz