Seokjin
Towarzysząc chłopakom na planie filmowym musiałaś zajmować się przeróżnymi sprawami naraz. Tyczyło to ich stylizacji, makijażu, oświetlenia czy nawet dźwięku i mikrofonów. Część z tego robiłaś dobrowolnie, zawsze chciałaś być pewna że wszystko jest dobrze. Chłopcy rozgrzewali się przed występem nagrywając w tym czasie filmiki dla fanów. Gdy stałaś z boku czytając program na dzisiejszy wieczór, ktoś do Ciebie podszedł. Był to jeden z pracowników, który zajmował się próbami dźwięków. Zaczął Ci zadawać przeróżne pytania, starałaś się na wszystkie odpowiedzieć. Rozmowa nabrała miłego tonu, on opowiedział Ci nawet kilka zabawnych sytuacji. Nie byłaś świadoma, że z boku obserwuje Was Seokjin, który był niezmiernie ciekawy o czym tak wesoło gadacie. Mężczyzna niewiele myśląc po prostu krzyknął twoje imię.
- Y/N!
Słysząc znajomy głos od razu spojrzałaś w stronę Jina, skupiając na nim swoją całą uwagę na co on uśmiechnął się z satysfakcją. Mruknęłaś ciche "przepraszam" do pracownika i ruszyłaś w stronę starszego.
- Stało się coś Jinnie? - spytałaś obserwując jego twarz.
Zobaczyłaś jakby iskierki radości w jego oczach gdy użyłaś zdrobnienia jego imienia.
- T-tak. Znaczy nie, ale chodź ze mną do ten, do makijażystki! Tak! - odpowiedział szybko chłopak.
Zaśmiałaś się cicho widząc jego lekkie zakłopotanie ale bez sprzeciwu ruszyłaś w stronę backstage. Szłaś pierwsza więc nie zauważyłaś jak Jin odwrócił się do lekko zaskoczonego chłopaka z którym rozmawiałaś po czym zrobił jakąś dziwnie nieokreśloną pozę dumny sam z siebie.
RM
Podczas nagrywania jednego z odcinków Run, chłopcy urządzali sobie cały maraton przeróżnych gier i zabaw w których nawzajem konkurowali. Sama pomagałaś wybrać część zadań, więc byłaś pewna, że będą mieć przy tym niezły ubaw. Oglądałaś podgląd z kamer na małych ekranikach razem z ekipą, gdy coś przykuło twoją uwagę. Ruszyłaś do jednego z kamerzystów, pytając go po cichu czy możesz spojrzeć sama przez kamerę. Mężczyzna skinął głową i odsunął się, tak byś mogła zbliżyć się do urządzenia i spojrzeć przez obiektyw. Zastanawiało Cię czy zostały użyte jakieś dodatkowe efekty czy to kwestia czystego przypadku, że obraz z niej był tak dobry. Zadawałaś kilka pytań młodemu kamerzyście. W tym czasie chłopcy grali w coś podobnego do gry "baba jaga patrzy", tyle że na tyle zmodyfikowaną żeby odpowiadała ich poziomowi. Do tego poruszali się po podłodze na ścierkach. Gdy tylko znalazłaś się w zasięgu wzroku chłopaków, ich uwaga na nagrywaniu pękła niczym bańka mydlana. Jeszcze tym bardziej fakt, że rozmawiasz z jakimś innym mężczyzną nie mógł nie zostać zauważony. Namjoon uważnie Cię obserwował, zastanawiając się co robisz oraz czemu rozmawiasz z tym typem uśmiechając się w ten słodki sposób. Ekipa widząc brak skupienia ze strony zespołu zarządziła przerwę. Lider gdy tylko usłyszał magiczne słowo klucz, wiedział co robić.
CZYTASZ
Kolejne reakcje BTS
Teen FictionPodjęłam się próby napisania reakcji z udziałem Bangtanów. Życzę miłej lektury~