Jin
Nauka historii nie była twoją mocną stroną, myliły Ci się te wszystkie daty i wydarzenia. Przed Tobą był obszerny sprawdzian bałaś się, że go nie zaliczysz więc postanowiłaś poprosić Seokjina o pomoc. Zebrałaś swoje podręczniki, zeszyty i kubek kawy i ruszyłaś w stronę pokoju starszego chłopaka.
- Masz może chwile? - spytałaś niepewnie pukając do uchylonych drzwi.
- Pewnie, siadaj i mów. - odparł chłopak z lekkim uśmiechem.
Weszłaś do środka i usiadłaś na fotelu obok łóżka na którym siedział. W skrócie opowiedziałaś chłopakowi, że masz problem z nauką przy czym on uważnie Cię obserwował.
- Świetnie trafiłaś, to od czego zaczniemy? - odparł bez zawahania biorąc do ręki twoje notatki uważnie je studiując.
Zaczęłaś mu tłumaczyć z czym masz największe trudności na co on spokojnie kiwał głową. Choć spędziliście prawie cały dzień ucząc się, to udało Ci się zaliczyć test z dobrą oceną z czego byłaś niezmiernie zadowolona.
RM
Od jakiegoś czasu starałaś się poprawić swoje umiejętności w języku angielskim. Umiałaś pisać jednak wymowa i czytanie sprawiała Ci największe problemy a wiedziałaś, że będzie Ci to potrzebne w przyszłości. Okupywałaś kanapę w salonie otoczona notatkami, kolorowymi karteczkami i książkami. Jak zawsze postanowiłaś nie prosić nikogo o pomoc i uczyć się po swojemu. Podczas twojej nauki do kuchni zszedł Namjoon, widząc co robisz zaczął nasłuchiwać jak pod nosem powtarzasz niektóre zwroty.
- Musisz bardziej zaakcentować ostatnie słowo. - powiedział nagle przyprawiając Cię niemalże o zawał serca.
- Bardziej zaakcentować? - powtórzyłaś jego słowa.
- Mhm, powtórz za mną. - Namjoon usiadł obok Ciebie po czym przeczytał na głos zdanie które wałkowałaś od godziny.
Jego akcent był niesamowity, lekko onieśmielona starałaś się powiedzieć każde słowo tak jak on.
- Dokładnie tak. - odparł z uśmiechem. - Jeśli chcesz to chętnie Ci pomogę. - dodał na co skinęłaś wesoło głową.
Co jak co ale lepszego nauczyciela języka angielskiego nie mogłaś sobie wyobrazić.
CZYTASZ
Kolejne reakcje BTS
Teen FictionPodjęłam się próby napisania reakcji z udziałem Bangtanów. Życzę miłej lektury~