Kitap için o kadar hevesli ve umutluydumki anlatamam . Ama okumaya başlayınca yıkıldım. Wattpad ' de gördüğüm en kötü kitaplardan biriydi. O yüzden ilk 3 bölüme göz attıktan sonra ilerleyen bölümleri hızlıca geçtim. Kısaca okumadım diyebiliriz.
Çünkü okumaya değer hiçbir şey yoktu. Ne bir betimleme ne bir anlatım ne de düzgün bir kurgu. Olayların ileleyişi bile ayrı bir problem.
Açıkça söylemek gerekirse buna Wattpad kitabı dersek diğerlerine hakaret etmiş oluruz.
Birde söyle bir şey var kız karakter 1,5 ay boyunca falan hamile olduğunu fark etmiyor. Ona gelip hamile olduğu söylenince bir anda noluyorsa
"Hormonlarımdan dolayı gözlerim doldu."
"Bunların üzerine karnına büyük bir sancı girdi."
"Bebeğimle çok mutluyuz."
"Canım Endonezya Ormanında ki fıstık yeşili yapraklı Hombos ağcının dibinde yetişen mavi çilekten çekti. "türü cümleleri 1 saat içinde 563 kere falan kullanıyor herhalde. E sen şimdiye kadar nerdeydin?
En başta da bahsettiğim gibi betimleme sıfır. Ben Wattpad de sırf betimlemelerin çokluğu yüzünden atlayarak okuduğum zamanları bilir.Ama burda öyle bir durum söz konusu bile değil ve olamaz da.Ayrıca hem bölümler kısa hemde yazım yanlışları çok fazla . Kitaba 10 üzerinden puan verecek olsam bu kesinlikle ama kesinlikle 0 olurdu.
.
.
.
Bu arada bütün kitaplara böyle puan vereyim mi? Yorum yaparsanız sevinirim.