@bothkingandqueen
Hikaye bana ilk başta Sevdiğim Tüm Erkeklere'yi anımsatsada okudukça neredeyse hiç alakası olmadığını gördüm. Ama o filmi ya da kitabı sevdiyseniz bunu da sevebileceğinizi düşünüyorum.
Ana karakterimizin adı Azra ve Enes isimli birinden hoşlanıyor. Enes ve ailesinin Azragilin karşı apartmanına taşınmasıyla olaylar başlıyor. Bu da yetmezmiş gibi Azra'nın şimdiye kadar hoşlandığı 4 çocuk da karşısına çıkıyor. Hemde bu beş olan arkadaş grubu halinde takılıyorlar. Azra ne yapması gerektiğini düşünürken bilinmeyen bir numaradan mesajlar gelmeye başlıyor.
Mesajlar Enes dışındaki oğlanlardan birini seçmesi ve sevgili olması yönünde. Bundan sonra Azra'nın hayatının ve kişiliğinin nasıl değiştiğini okuyoruz.
Bence fazlasıyla orijinal ve sağlam bir kurguya sahip. İlk bölümlerdeki anlatım da yeterliydi. Ama ilerleyen bölümlerdeki anlatım ve betimlemeler yetersiz kalmıştı. Böyle iyi bir kurgu daha bir betimlemeyle çok daha ilgi görebilir. Onun için elden geçirilmesi durumunda ve iyi tanıtılırsa çok daha büyük kitlelere ulaşacağından eminim.
Karakterlerin hikaye içindeki ruh halleri ve davranışları çok değişken ve bazı harketleri neden bunu yapıyor dedirtsede bence okumaya değer bir hikaye. Wattpad de tavsiye edebileceğim hikayelerden biri oldu kesinlikle. Ama dediğim gibi umarım bir gün anlatım tarzı düzeltilir. Onun dışında eleştirebileceğim pek fazla şey yok. İlerleyen bölümlerde sarf edilen çabayı da taktir ediyorum. Ve yeni bölümleri dört gözle bekliyorum.