Mühürlü Dudaklar / isimsizyazar02

71 16 4
                                    

@isimsizyazar02

   Bugün eleştireceğim kitapta bir az sert olabilirim. Ama bunun sebebi kitabın kötü olması değil benim tarzım olmaması bunun tek sebebi de karakter.   

   Kitabın içinde yazım yanlışları çok fazla göze batıyor. Bir yerde pijama yerine picama yazılmıştı burda nedense gülmeden duramadım. Onun dışında bir tane bölümün yeri karışmıştı ve başında uyarı olmadığı için kafam karışarak ve "Herhalde arada bir bölüm eksik." diyerek okudum. Bölümün yerinin karıştığı sonda verilmişti bu yüzden önceden spoiler yemek gibi bir şey oldu. Bölüm düzeni sağlanır ya da uyarı başa konulursa daha iyi olacağını düşünüyorum.       

     Onun dışında ana kız karaktere sinir oldum. Eğer diğer eleştirileride okuduysanız sende hep kız karakterlere sinir oluyorsun diyeceksiniz ama elimde değil.Kız karakterler genelde çok aptalca davranıyorlar. Ve sinirleniyorum.  Bu karakteri sevmememin temel sebebi ise kıskanılmak istiyor olması ve başka bir bölümde bu kıskanılmaya etek boyuna karışmanın da dahil olduğunu fark ettim ve çok  sinirlendim. Kızlar  cidden bir erkek tarafından kısıtlanmanın sevgi olduğunu sanıyorsanız fazlasıyla yanılıyorsunuz.  Burda bunu yazan kişiye  sözüm yok yanlış anlaşılmasın  sonuçta yazılan  karakterlerle yazan kişiler aynı değildir.

    Ayrıca  kurgusu farklı ve güzel bir şeydi ama bir sorun vardı.  Anlatım daha iyi olabilirdi . Kurgu her ne kar iyi olsada anlatım iyi olmadığı için hikayedeki hisler bana geçmedi ve betimleme daha fazla olabilirdi.

    Hep kötü şeylerden bahsetmek olmaz.  Bölümlerin başlarındaki yazılar  (bu yazılara  ne deniyor bilmiyorum ) gayet güzeldi  hatta daha uzun bile olabilirdi.

   Kurgusu ilk başta klişe gelsede farklı bir hikayeydi  sadece 5 bölüm okudum  zaten çok fazla bölüm şimdilik yok. Eğer anlatımda bahsettim şeyler  düzeltilirse her ne kadar  karakterleri sevmesemde okuyacağıma emin olabilirsiniz.

   Son olarak kıskanılma olayına  örnek  koymak istedim.

   Son olarak kıskanılma olayına  örnek  koymak istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Umarım eleştiriyi beğenmişsinizdir. Farkındayım biraz sert eleştiriyorum ama en sert yorumlar en iyilere yol  hazırlar  unutmayın. 

   Görüşmek üzere ♡

Wattpad Kitap EleştirileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin