Kitabı kütüphaneme tumblr hikayeleri olduğu için eklemiştim ve tabi birde hep kitap okurken biraz kafa dağıtmak, dinlenmek için.Kitapta çoğunlukla özlü söz ya da tumblr sözleri dediğimiz şeyler vardı. Arada da birkaç tane hikaye . Bu tarz hikayeleri çok beğendiğimden benim hoşuma gitti.
Kitapta yer alan sözlere gelecek olursak arada cidden güzel sözlerde vardı . Tabi bunun yanında saçma bulduklarımda oldu.
Zaten üzerinde pek fazla konuşulacak bir kitap değil . Canınız sıkıldığında bakabilirsiniz.
Şuraya kitap hakkında bir kaç görsel bırakıyorum :
Merhaba arkadaşlar öncelikle hepinize oylarınız, yorumlarınız ve mesajlarınız için teşekkür ederim 😊 Bir çok kişi kitabını eleştirmemi istemiş. Ve bende hepsini okuyacağıma söz veriyorum.
Ama şöyle bir sorun var: Şu an okuduğum kitap oku oku bitmiyor okula giderken , teneffüste, öğle arasında, evde hatta yemek yerken bile okuyorum ama bir türlü bitirmedim. Ve ben okunmayacak derecede kötü olmadıkça tüm kitapları sonuna kadar okuyup eleştiriyorum. ( Hatta bu yüzden tamamlanmış kitapları okumayı tercih ediyorum.)
Şu an bitirdiğim ama eleştirisini yazmadığım bir kitap var . En yakın zamanda onu yazıp şu an okuduğum kitabı bitirmek ve sizin istediklerinize başlamak istiyorum.
Ama lütfen bana biraz zaman tanıyın. Zaten okuduğum kitabı yarıladım. Hepinizi seviyorum. İyiki varsınız
Kitap eleştirisinden uzun duyuru yazan gıcık eleştirmen.