Hellö Pirincesler ve Pirinsler,
Can sıkıntısından ne yapacağını şaşan Bahar , her yaz olduğu gibi wattpad de takılan Bahar ne yapar? Tabi ki bir eleştiri kitabı yazar.
Aslında böyle bir kitap yazmayı düşünmüyordum ama son okuduğum kitaplara kendi kendime yaptığım müthüşemmel yorumları ( yanlış anlaşılmasın ego falan kasmıyorum sadece dalga geçiyorum) neden bu harika wattpad kullanıcılarıyla paylaşmayayım dedim. Ve ortaya bu kitap çıktı.
Eleştiri kitabı dedik eleştirelim bari o zaman bir sonraki bölüm sizi bekler.
Bu arada eleştirmemi istediğiniz kitapları yazabilirsiniz. ♡EKLEME: Merhaba arkadaşlar.Öncelikle lütfen bu bölümü okuyunuz.
Benden kitabını eleştirmemi isteyen bir çok kişinin kitabını okuyorum. Bu yüzden mesaj atmanıza gerek yok. Şu sıralar biraz yavaş okuyorum bunun sebebi hem sınavlar hemde okulda telefonlarımız eskiden toplanmıyordu. O zamanlar derste sıranın altından bile okuyordum ama şu sıralar sadece okuldan eve , evden okula giderken okuyabiliyorum. ( Ayrıca telefonumda sorun var)
Bunun dışında hem sizin kitaplarınıza bakarken , hem profillerinize girdiğimde ya da başka eleştiri kitaplarını okurken gördüğüm bir şeyden bahsetmek istiyorum. Ben bu kitaba ilk başlarken istenen her kitabı eleştirmek istiyordum . Ama çok fazla "benim kitabım" başlığı altında eleştirmemi istediğiniz kitap olunca hevesim kaçtı. Ben sizin ana sayfanızda gördüğünüz ya da merak ettiğiniz ama okumaya değer mi ikileminde kaldığınız kitapları eleştirmek istemiştim.
Bu yüzden başka profillerde gördüğüm gibi bundan sonra eğer sizin kitabınızı eleştirmemi istiyorsanız bazı şartları yerine getirmeniz gerekecek. Şu ana kadar eleştiri isteyen kişiler için geçerli değil ama bundan sonra geçerli olacaktır bunlar.
1-İlk olarak beni takip etmeniz.
2-Kitabın kısaca konusunu bana mesaj olarak atmanız.
3-Ayrıca bu kitabı oylamanız , hemen oylayıp geçmek yerine okuyup beğendiğiniz bölümleri oylamanızı tercih ederim.
Şimdilik bu kadar ilerde değişebilir.
Kitabımı okuduğunuz için teşekkürler. Ve bu bölümü okuduysanız cidden teşekkürler. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.