14🌙

3.2K 185 124
                                    

3. Kişi ağzından.

Lisa ertesi sabah erkenden kalktı. Okul saatinde 4 saat önce okula varmıştı. Jungkook ile karşılaşmak istemiyordu ona kırgın değildi. Sadece ona karşı birşey hissetmiyordu.
Ayaklarına bakarak koridorda yürüyordu. Kafasını kaldırınca onu gördü. Çantası tek kolunda yeri izliyordu kookie.
Lisa onu görünce hemen arkasini dönüp hızlıca yürümeye başladı. Ama kookie onu farketmişti.

"Lisa!!"

Lisa arkasını bile dönmeden koştu.

"Lisa durur musun lütfen!!!"

"Lisa günlüğün!"

Kız aniden duraksadı. Arkasını dönmeden sadece durdu. Jungkook gelip lisanin önünde durdu.

"Lisa

Çocuk nefes nefese konuşuyordu.

"Lisa. Öyle bildigin gibi değil"

"Bilmek istemiyorum jungook"

Arkasını döndü lisa. Tam gidecekken jungkook onu kolundan çekip sarıldı. O kadar erkendi ki koridorda kimse yoktu. Kook elini lisanin sırtında gezdirdi. Kokusunu içine çekti. Lisa olayın şoku ile kıpırdamadan duruyordu.
Jungkook yutkunmasak lisanin saçını öptü.

"Lisa seni seviyorum gerçekten"

"J-jungkook ne yapıyorsun"

"Ya seni seviyorum tzuyu sadece arkadaşım"

Lisa geri çekildi.

"Bende senin arkadaşınım kookie"

"Benim için farklısın kookie"

"Jungkook asla arkadaştan öte olamam seninle"

"Niye ya Niye!! Neden sana aşığım lisa"

Lisa derin bir nefes alarak

"En yakın arkadaşına aşığım Kook"

Lisa eliyle yüzünü kapattı. Utançtan kıpkırmızı olmuştu. Jennie ve rose'un dediğini yaptığına inanamıyordu.

"Bir dakika... ah bunu sindirmeliyim hangisi?"

Lisa tam konuşacakken lisa ve rose geldi. Rose elini lisanin omzuna atti. O da bu durumdan memnun değildi çünkü Jimin onun sevgilisiydi. Ama arkadasi daha önemliydi.
Rose kook'a bakıp

"Jimin" dedi.

"Dalga geçiyorsunuz dimi"

Jungkook kahkahalarla gülerek rose bakti.

"O senin sevgilin rose"

Rose elindeki hamburgerden bir ısırık alıp konuştu.

"Evet eskiden öyleydi ama lisa benim can kardeşim. Ve şimdi jimine aşık bunu bilerek devam edemezdim"

Jennie lisayı ve rose'u çekerek.

"Eee kook bey bizede müsade malûm daha 2 saat var kafede olucaz kendine iyi bak"

Kızlar gittikten sonra kook yarim saat daha olduğu yerden kıpırdamadı. Anlamıyor anlamlandıramıyordu.
Eline telefonunu alıp "JİMİN OPPA😁" yazan yere tıkladı. Ve açmasını bekledi.

Really // LizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin