19

2.7K 154 23
                                    

"Liiiliiimmmmm"

"Yaaa jungkook çekil şurdan"

ellerimi lisanın boynuna doladım koridorda yürüyorduk. Bunu her ne kadar istemese bağıra çağıra bana küfür etsede yürüyorduk işte kk.

"Jungkook!!!"

"Kızma tamam"



Kanser edicek bu kız beni.

Dün jimin ben ve rose konuşup her şeyi çözdük. E tahmin ettiğim gibi yalandı. Jİsoo istemiş böyle yapmalarını jennie de bu yalanı bulmuş sürünmem için. Valla sağolsunlar yılan bile bu kadar sürünmemiştir.

"Hadi kafeye gidelim"

Okuldan çıktık bahçede yürüyorduk. Jin alıcak beni. Lisaya teklif etsem gelirmi acaba?

Tabi ki gelmez. Nerden biliyorsunuz lan siz? Gelmez diyorsam gelmez biliyorum ben.

Kendinle konuşmayı kes JEON JUNGKOOK!

"lili beni jin alacak hadi sende gel"

"Hayır"

Ama ben gelmez demiştim.

"Lisa hadi ya. Jİn alacak hem jin ablanın sevgilisi yani jisoo'nun sevgilisi işte tanımış olursun"



"Doğru söylüyorsun aslında ama birsürü soru soracağım tamam mı?"

Hayır lisa gitme bu salakla.

Oğlum siz kimin tarafındasınız. Sİz benim iç sesimsiniz kendinize gelin.

"Geldi bile hadi"

Jİn hyung'un arabasını görünce koşeye gittik.

Jİsoo mu lan o arabadaki.

Valla o.

Lisa da farketmiş heralde mal mal arabaya bakıyor zavallım.

"Ablaa"

"Lisaa"

"Ablaa!"

"lisaa!"

"Jisoo"

"Jungkook"

"Jin"

"Lisa"

"ablaa"

"jungkook"

"Lisaa!! kendinize gelin 2 saattir burda isimlerimizi ezberliyoruz"



"ablaa senin burda ne işin vaar"

"arabaya binin hadiii"

Şaka gibi bir gün daha..





...

...

...

Yazabilecek durumda değilim şuan ama sizi bölümsüz bırakmak istemediğim için bunu yayınllayacağım. Devamınnı ne zamaan yazarım bilmiyorum ama şuan hem sinirli hemde üzgün oldduğum için yazaamıyorum üzgünüm sizi çok seviyorumm.

Really // LizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin