27 (Son 2 bölüm)

1.6K 93 46
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Lisa.M: Bebikim💛
.
.
.
.
Yorumlar;

A: Alfa bir fotoğraf

B: Ulan bu günleri de mi görecektik

Corona: Bulaşırım size fazla birbirinize yaklaşmayın

D: @corona sg amq cocu

Jen.jen: ah ulan :)) bi ara atışıyordu bunlar. Şimdi gelinlik bakıyoruz

Kjoon: Ben bu ilk ellediğinde olayın buralara geleceğini biliyordum ki zaten

Worldwidehandsome: ♡♡

.
.
.

Jeon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon.jjk: Bir takım gelinlik telâşları :))

Yorumlar;

K: Ulan bak...

I: Ben demiştim jungkook bu kıza çok aşık oldu çok değişti diye

T: daha burda lisanın götünde dönüyodun jungkook...

P: Allahım nasip et bee

Tzuyu: Tebrik ederim.

E: Hiç birşey edemezsin

M: Madde in china. Çocuklarımdan uzak dur lütfen

Corona: ne diyonuz lan

.
.
.

Kızlarla meydanda geziyor, duvar boyası bakıyorduk. 100 tane mağaza gezmemize rağmen istediğim rengi bulamamıştım.

"Geberiyorum" diye isyan etti jennie. Zaten geldiğinden beri isyan edip duruyor

"Tamam tamam jungkooku arayıp bulamadığımı söylüyorum. O içine sinen bir renk alsın. Ben karar veremiyorum çünkü"

Kızlar bu fikri çok beğendiler hatta alkışladılar. Her zaman olduğu gibi abartıyorlardı.

Jungkook'u aradım ama açmadı. Fazla düşünmeden kızlarla yemek için restoranta oturduk.
Jennie güçlü bir şekilde öksürerek konuşma yapmaya hazırlandı.

"Evet, evet. Siz ikiniz beni dikkatle dinleyin. Sevgili dostum kookie ve liz harika bir yola çıktılar" chaeyoung'un burnuna dokundu. "Rozi ve jiminden sonda tanışıp, onlardan önce evlenmenizi de ayrıca tebrik ediyorum. Ve bundan ne anlıyoruzz??"

Sırıtarak onları izliyordum. Rosé ellerini göğsünde toplayıp arkasına yaslandı.

"Ne anlıyormuşuz?"

"Jiminin seni oyaladığını" ben kahkahalarla gülerken rosé laf sokmaya hazırlanıyordu

"Ah jen... bak şöyle düşün, en azından sevip sevilebiliyorum. Sen ne yapabiliyorsun?"

"Sevmek sadece erkek ile mi oluyor park chaeyoung?? Bir kediyi yada bir çiçeği de sevemiyor muyuz? Bir erkek isteseydim emin ol onu senden önce bulurdum"

"Tamam abartmayın!" Dedim. Sinirler geriliyordu. İkisinin de sinirlendiğini anlamak için yüzlerine bakmak yeterliydi.

"Sen daha ney--"

"Keser misiniz şunu?!"

Jennie kalkarak lavobaya gitti. Bende chaeyoung'a kızmaya başladım. Jennie geldi ve eve gittik.

...
...
...

Saat 8 olmuştu. Elimde telefonla koltukta oturuyordum ( fazlazıyla gerginim) jungkook hâlâ telefonu açmadı.

"Yok deliricem jennie!"

"Sakin ol aşkım damatlık bakmaya gitmişlerdi biliyorsun. Sarj bitmiştir"

Chaeyoung merdivenlerden elinde cips ile iniyordu.

"Chae şu jimini arasana"

"Aradım"

"Ne diyor?? Deliriyorum burda meraktan?!"

Ayağa kalktım.

"Damatlık almışlar, yemek yemişler sonra kook'u eve bırakmışlar gitmişler klasik şeyler. Noldu?"

Elim ayağıma dolanıyordu. Çantamı kaptığım gibi kapıya koştum. Merdivenlerden inerken arkamdan jennie bağırıyordu

"Lisa!!! Lisaa!! Bak namjoon arıyor!!"

Başımdan aşağı dökülen kaynar sular ile tekrar yukarı çıktım.

"Namjoon!!!"

"Lisa sana bir şey söyleyeceğim ama telaş yapma. Bak biz hastanedeyiz tamam mı? Jungkook ufak bir kaza geçirdi---"

Devamını dinleyemeden olduğum yere yığıldım. Dünya bizim aşkımız için çok küçüktü...

.

.

.


.
Çoook geç gelen bir bölümdü biliyorum.. Planım pazartesi atmaktı ama malesef yapamadım.
Neyse ne demişler geç olsun güç olmasın♡♡
Sizi çok sevdiğimi unutmayın♡ çok uykum var bu saatte sizin için kurgu yetiştirdim şimdi yatacağım 🍓🍪❤

Really // LizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin