"JEON JUNGKOOK!!!! SENİ GEBERTECEĞİM JEON JUNGKOOK!!!"
Jennienin sesini duyunca uyuduğum koltuktan sıçradım. Ne oluyor be?
Alt kata indiğimde gelen yanık kokusuyla burnumu kapattım
"Bu koku ne jennie ne yaktın sabah sabah?"
"Çocuk bak seni gerçekten boğarım"
Hassiktir!
Sabah jennieye teşekkür kahvaltısı hazırlıyordum ben ne ara uyumuşum be?
Hafif suçlu ama şirin bir gülümseme ile jennieye yaklaştım"Ağzınla gözünün yerini değiştiririm kook hala geliyorsun bak yürü git giyin"
"Nereye ya?"
"Saate bakar mısın saate bak!! Saat 3 ya 3 okula gitmemiz gerek. Okuyoruz ya hani biz"
Küfür ederek üst kata çıktım.
Yarım saat sonra ikimiz de yoldaydık. Okulun kapısına varınca içerinde oturan lisayı gördüm. Jennienin koluna girdim.
"Derse girmemiş mi o" dedi kolumdan çıkarak
"Ilgilenmiyorum"
"Hıı dün zırlıyordun lisa diye"
Omuz silktim.
"Ben direk içeri giriyorum sen de sert davran"
"He işim gücüm yoktu. O senin aşkın jeon sen sert davran"
"Bende seni seviyorum jendeukie"
"Jendeukie mi?"
Seri adımlarla ilerlemeye başladım.
"Jungkook"
Lisa bana sesleniyordu. Dönme jungkook mallık yapma. İradeli ol
JENNİE
Kızgın davran diyip beni burada bıraktı.
Lisa jungkook ona cevap vermeyince yanıma geldi. Neyse zaten kızgınım"Nesi var bunun"
"Asıl senin neyin var? Ne sanıyorsun sen kendini"
"Ne?"
Harbiden jennie ne.. ayı mısın bu kız senin en yakın arkadaşın
"Ya lili ya"
Kocaman sarıldım lisama valla hiç de kızgın davranamam.
"Jennie ne olduğunu anlatacak mısın"
Taşı göstererek otur dedim.
"Sen dün kuliste jungkook bana göre biri değil onunla aramda hiç bir şey olamaz gibi birazcık hakaret belirten cümleler kurmuşsun. Bu da baya dağıldı dün bende kaldı çok kötüydü. Öyle yani yüzüne bakmaz bidaha"
"A-ama ben o-onu yani"
Ayağa kalktım
"Valla ben onu bilmem lili çocuk haklı ve bu durumda da sen haksızsın. Betonda oturma çocuğun olmaz"
Çantamdan tutarak okula girdim. Arkamda da düşünceler içinde kaybolan lisa bıraktım.
E bir zahmet biraz düşünsün bu çocuk aylardır lisaya olan aşkını anlatıyor. Lisa hep tersledi çocuğu biraz da o sürünsün dimi ama