18

2.8K 160 137
                                    

Adımlarımı hızlandırıp kampüse girdim. Kantin katına inip gözlerime rose'yi aradım.

"Bööö"

Omuzlarımdaki ellerle irkildim. Kesin rose'dir bu. Arkamı döndüm ama rose değildi. Aksine hiç görmek istemeyeceğim biriydi.



"Jungkoookk. Çok uzun zaman olduu!!!"

Karşımda onu görmeyi hiç beklemiyordum. 

"Ah gerçekten öyle oldu."



"kookie seni çok özlemişim yaa"

Ellerini boynuma dolayıp bana sıkıca sarıldı. Eskisi gibi geri çekildim.



"senin burda ne işin var?"



"e burda çalışıyorum. sende okuyordun dimi"



"aynen."

Kapının arkasından koşarak gelen rose'yi gördüm. Yine boka bulancak herşey hissedebiliyorum..



"jungkook noldu geldim işte.. Aaa misafirin mi vardıı"

rose'yi yanıma çektim. Bu boktan beni o kurtarabilirdi ancak.



"ben misafir sayılmam. Jungkookun çocukluk arkadaşıyım. Tabiki ilk aşkı da. Ben IU"

Elini rose'ye uzatınca rose bana döndü. zavallı zavallı etrafa bakıyorum. İç sesim beni kurtar diye bağırıyo rose'ye.

"woahh. şey bende rose memnun oldum. Bende jungkookun---

"Yeni aşkım. 2018 aşkım. Bu senenin aşkı yani. Daha yeni kasım ayı aşkı. öyle böyle değil. sırılsıklam. Ne demişler 2018 aşkı başkadır"

rose bana delirmişim gibi bakıyor. E sasçmaladığımın farkındayım ama başka çarem yok.

"ne?"



"harbiden jungkook ne?!"



rose'nin belinden tutum.



"Ne ne ya? sevgilim işte. Aşk çok güzel şeydir ıu. Bide bizimki daha yeni olmasına rağmen sırılsıklamız. O kadar sırılsıklamız ki her gün kıyafetlerimizi değiştiriyoruz yani o derece woooo bi aşk bizimkisi. Ne demişler aşk bir sudur iç iç kudur ahahaha"

Artık ikiside bana delirmişim gibi bakıyordu. Iu'yu tanıyorum eğer sevgilim olmadğını bilse peşimi asla bırakmaz.

"neyse ıu sana güle güle. Şey yok bize güle güle dikkat et araşırız. Aman tövbe yok araşmayız araşmayalım çünkü benim sevgilim var. aay canım sevgiliim"

Rose'nin kolunu çekerek kantine götürdüm. Kız o kadar afallamış ki hala bi tepki veremiyor zavallım alışık değil tabi.

Kendimi sandalyeye atıp nefes aldım.



"Jungkook sakat mısın? Beynini mi kaybettin arkadaşım?"



"Rose sana baya büyük bir şey borçluyum saol"



"o kız kimdi ya? ayrıca beni niye sevgilin diye tanıttın?"



"ya bak rose o benim ilk aşkımdı ama öyle biri ki yani... eğer sevgilimin olmadığını duysa bana nefes aldırmazdı. Burda ne işi var aq onuda anlamış değilim ama neyse..Yani işte ben lisaya aşığım billiyorsun lisanın yanında abuk subuk bir şey diyip hayatımı kaydırırdı. Seni görünce de dedim rose benim canım arkadaşım bana yardım eder"

Rose bana hala sakatmışım gibi bakıyor ama olsundu. Bunu da atlattım sonuçta. Hemen lisayla konuşup evlenmeliyim. Bu ne ya ne benim bu çektiğim. Yeter be sevgili de olmuyorum direk evlenicez..

Hayal dünyamdan ne zaman uyanırım acaba kız yüzüme bile bakmıyor.

Olum kook sen çok yakışıklısın kendine gel. Sen onuda aşık edersin.

Onuda ne biçim kelime aq piç miyim ben.

Evet piçim ama konu bu değil.

Hayır konu tam olarak da bu aslında.

Susar mısınız?

KAFAYI YİYORUM İÇ SESLERİMLE  KAVGA EDİYORUM!!!

Really // LizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin