Part 19

1K 39 0
                                    

Manale's POV.

" Te laat. " zegt een man. Ik voel tranen opkomen. Ik voel twee handen op m'n schouders. Snel draai ik me om en duw hem van me af. " Laat me met rust ! " schreeuw ik en stap naar achter. Daar komen de tranen. " Waarom zou ik? " zegt m'n vader en pakt m'n arm vast. " Laat d'r los! " roept Rein opeens die op zijn rug springt. Hij laat me los en duwt Rein van zich af. Opeens begint Owen ook op hem te springen, net als Nils. " Ga Manale! " roept Rein die inmiddels ook weer op m'n vader is geklommen. " Ga! Ga met Melissa en Daan naar zijn huis. " zegt Rein weer. Ik kijk naar Daan en Melissa. Daan pakt m'n arm vast en trekt me mee. We rennen zo snel mogelijk weg. We stoppen ergens bij een steegje. " Ik.. Ik kan niet meer.. " zeg ik en laat me zakken tegen de muur. Ik begin harder te huilen. Ik weet het niet meer. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel een arm om me heen en kijk op. Ik zie dat het Daan is. Melissa zit voor me. Ik veeg m'n tranen weg en haal diep adem. " Ik.. Ik wil dit niet meer. Ik wil dat het n..Normaal is. Ik wil niet dat jullie in de problemen raken.. " stotter ik. " Laten we naar huis gaan. " zegt Melissa. Daan staat op en helpt me overeind. We lopen rustig naar Daan's huis. Onderweg blijf ik stil staan. " Manale? " zegt Daan. Ik voel me duizelig.. " Ik.. " ik zie waas voor me. Opeens wordt alles zwart. " Manale! " hoor ik nog iemand roepen. Ik voel nog een harder knal en val weg.

Rein's POV.

Ik word kei hard op de grond gegooid, maar hij krijgt Owen en Nils niet om. Ik geef een teken dat we weg moeten gaan. Opeens valt Manale's vader op. Zo snel mogelijk staan ze op. " Kom! " roep ik en we rennen snel weg. 

We staan voor Daan's huis en bellen aan. " D'r doet niemand open.. " zeg ik zacht. Ik pak m'n telefoon. " Shit.. 8 gemiste oproepen van Daan.. " zeg ik. " Ik heb d'r 3 van Melissa en 7 van Daan.. " zegt Owen. Ik bel Daan snel terug. " Rein! Eindelijk. Kom snel naar het ziekenhuis! " roept Daan door de telefoon en hangt gelijk op. " Ziekenhuis, nu. " zeg ik.

" Manale! " roep ik en ren naar het bed toe. Er rolt een traan over m'n wang. " Wat is er gebeurd? " vraag ik. " Ze is blijkbaar flauwgevallen vanwege.. Dit. " zegt Melissa. Ik ga zitten en pak d'r hand vast. " D..Die vader verpest alles voor d'r.. " zeg ik zacht. Ik zie derest maar wat knikken. Ik zucht en kijk naar Manale. Een dokter komt binnen gelopen. " Zouden minstens 3 mensen de kamer willen verlaten? " vraagt hij. Melissa, Nils en Owen lopen de gang op. " Wat is er precies gebeurd? " vraagt hij als de deur is gesloten. Ik kijk Daan aan. " Uh.. " begint hij.

Daan's POV.

" Uh.. Nou, d'r is iets tussen haar en d'r vader. Ze is zeg maar weggelopen. We liepen over straat en opeens bleef ze staan en zakte in elkaar. " zeg ik. Hij knikt en doet nog wat bij Manale. " Ze zou straks wel wakker worden. Ze mag dan naar huis, maar moet goed uitrusten. " zegt hij. " Bedankt. " zegt Rein. " Dit is al de derde keer dat ze naar het ziekenhuis moet.. " zegt Rein. Ik knik en kijk naar Manale.

dying inside 2 » m.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu