Part 42.

659 39 0
                                    

Daan's POV.

Ik schrik van haar vraag. Kiezen? " Bo, dit slaat helemaal nergens op. " zeg ik. " Je begrijpt toch wel waarom ik het vraag? " vraagt ze. Ik kijk d'r aan. " Oke, dus ik moet kiezen? " vraag ik. " Zou fijn zijn. " zegt Bo. Ik kijk haar met een glimlach aan. Ze glimlacht terug. " Bo. Ik kies voor MainStreet. " zeg ik. Weg is haar glimlach. " M'n beste vriend ligt al een tijdje in het ziekenhuis en het boeit je geen ene flikker. Veel succes met je eigen leven. " zeg ik. Ik druk een kus op d'r wang en loop de kamer uit. Ik trek de deur dicht en loop zelfverzekerd de trap af. Dat voelde best wel goed.. Maar ook gemeen. Ik kies liever MainStreet dan Bo. Ik loop de deur uit richting het ziekenhuis.

Melissa's POV.

Ik hoor geschreeuw beneden. Sinds wanneer is dat zo? Ik hoor Snappie blaffen en een bord valt kapot. Ik sta op en loop zachtjes de trap af. Ik hoor de nagels van Snappie op de grond krassen. Voorzichtig open ik de deur. " Ik ben helemaal klaar met jou! " roept mama. Ik pak Snappie's halsband vast en neem hem mee naar boven. Normaal mag dit niet, maar ik heb hem nodig. En daar gaat nog een bord. Ik zucht diep en ga op bed zitten. Snappie springt ook op bed en drukt z'n neus tegen m'n wang aan. Ik aai hem rustig over z'n rug. Een deur knalt dicht. Sinds wanneer maken ze ruzie? Ze werken toch 24/7.. Waarover zouden ze ruzie hebben.. Ik mis Nils op dit soort momenten. Ik grijp naar m'n mobiel en die dat ik een paar berichten van Nils heb. Zal ik maar bij hem slapen? Het is toch zaterdag. Ik bel Nils op en hij neemt meteen op. Ik vraag of hij het goed vind dat ik blijf logeren. Gelukkig mag het. Ik pak een tas en doe m'n spullen erin. Ik pak m'n portomonnee en loop met Snappie de trap af. Voordat ik beneden ben hoor ik nog een deur dicht gaan. De auto rijd de oprit af en scheurt weg. " Het spijt me Snap. Ik ben morgen weer terug. " zeg ik hurkend voor Snappie. Ik aai over m'n kop en ga weer rechtop staan. Ik doe de achterdeur opslot en loop dan de voordeur uit. Op naar Amsterdam!

dying inside 2 » m.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu