Part 39.

724 48 3
                                    

Bo's POV.

Ik zit aan m'n bureau huiswerk te maken. Het lijkt alsof alles beter is zonder Owen, Rein, Manale.. Ik heb hun niet nodig. Ik heb Daan en andere vriendinnen. Maar vooral Daan. Opeens trilt m'n telefoon. Berichtje van onbekend. Ik open hem en lees hem. " Dit is je eigen schuld Bo, ik hoop dat hij veel lijd. - L. " staat er. Zeker zo'n grapje. Wacht.. Gaat het over Daan.. Snel toets ik z'n nummer in en bel hem op.

Gelukkig was het Daan niet.. Maar wie is L? Ik ken niemand met de L. En over wie gaat het dan? Wie is die ' hij ' ?

Lars' POV.

Ze heeft me heel lang genegeerd, hier zal ze voor boeten. Wanneer die Owen er niet meer is, heb ik haar voor mezelf. Ik pak m'n andere telefoon en stuur haar een berichtje met ' Hey ' erin. Ik hoo dat ze er niet achter komt dat ik ' L ' ben, anders wilt ze me helemaal niet..

Rein's POV.

De bel gaat. Wie kan dat nu nou nog zijn. Gelukkig ben ik home alone, zoals altijd. Ik open de deur en die Manale staan. " Hey, wat doe jij hier? " vraag ik en geef d'r een kus. " Ik woon een tijdje bij m'n tante in Waalre. " zegt ze. Ik laat d'r binnen en we gaan in de woonkamer zitten. " Hoezo dan? " vraag ik. Ze zucht diep. " Ik ben zeg maar uit huis gezet.. " zegt ze. " Hoezo dat nou weer? " vraag ik d'r. " Omdat ik vijftien ben en alleen woon. Het kan gewoon niet.. Zeggen hun dan. " zegt ze. " Wie is hun? " " Ja, die mensjes die van dat woon gedoe zijn. Weet ik veel. " zegt ze. " Maar als je tante niet meer voor je kan zorgen? " vraag ik. Ze kijkt met met een pruillipje aan. " Oke, als het mag van m'n moeder. " zeg ik lachend. Ze glimlacht en zoent me.

Owen's POV.

Alles is nog wit. Ik was toch wakker? Beter? Ik ben toch niet dood? Nee, ik leef nog. M'n ogen kunnen niet open. Het voelt alsof iemand er lijm op heeft gesmeerd. En al probeer ik één millimeter te bewegen, het lijkt alsof er duizend messen in m'n buik worden gestoken. Misschien is dat ook zo.. Nee, nee. Ik spits m'n oren. Wacht, doe ik dat wel? Ik heb echt geen idee. Ik weet niet wat ik doe. Het enigste dat ik nu wil, is wakker worden.

-

Even korte part sns ❤

dying inside 2 » m.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu