Κεφάλαιο 29

87 18 21
                                    

Seo Jun pov.

Ξύπνησα στο δωμάτιο του αδερφού της Αγγελικής. Αυτό το δωμάτιο έχει το δικό του μπάνιο, για αυτό πήγα να πλύνω το πρόσωπο μου εκεί. Κοίταξα τον εαυτό μου στο καθρέφτη και σκεφτόμουν την χθεσινή νύχτα. < Μα πως βρέθηκα στο κρεβάτι;; Δεν μπορώ να θυμηθώ!!> σκέφτηκα καθώς έβγαινα από την τουαλέτα.
Πρόσεξα μερικά ρούχα σε μία καρέκλα και ένα σημείωμα από πάνω.
------------------------------------------------

Φορέστε αυτά τα ρούχα και να κατεβείτε στις 10:00 για πρωινό!

------------------------------------------------

Έγραφε και πιστεύω πως θα το έχει γράψει η Ρούλα. Κοίταξα την ώρα και ήταν 11:17. Έχω αργήσει και πρέπει να βιαστώ να αλλάξω.
Μόλις έβγαλα την μπλούζα μου και ξεκουμπωσα το θερμουαρ του παντελονιού μου, ανοίγει η πόρτα .

Αγγελική: Seo ακόμα να ξυπν....

Είπε με το που την άνοιξε, αλλά δεν ολοκλήρωσε την πρόταση της όταν με είδε.
Αμέσως κουμπωσα το θερμουαρ και πήρα την μπλούζα που πέταξα στο πάτωμα για να καλύψω το σώμα μου.

Αγγελική: Σιγά ρε. Μην ντρέπεσαι τόσο.... Αγόρι είσαι!
Κάτσε έχεις φτιάξει κοιλιακούς...

Είπε και άρχισε να με πλησιάζει.

Seo: Β-γαις έ-ξω!!

Είπα και έκανα βήματα προς τα πίσω, όμως αυτή δεν με άκουσε και συνέχιζε να με ακολουθεί.

Αγγελική: Άσε λίγο την μπλούζα για να σε δω.

Είπε και μου την τραβούσε για να μου την πάρει.

Seo: Τι; Όχι. Βγαις έξω...

Είπα και προσπαθούσα όσο μπορούσα για να μην μου την πάρει.
Τελικά κατάφερε να μου την πάρει, γιατί με γαργαλούσε με μανία και δυστυχώς γαργαλιεμαι πολύ εύκολα.

Αγγελική: Για δες τους πρώτους σου κοιλιακούς!
Έχεις κάνει καλή δουλειά για να τους φτιάξεις.
Μπράβο σου!

Είπε ενώ ακουμπούσε και χάιδευε απαλά τους κοιλιακούς μου.

Είπε ενώ ακουμπούσε και χάιδευε απαλά τους κοιλιακούς μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Η φύλακας Άγγελος μουWhere stories live. Discover now