Ξύπνησα το πρωί και πήγα στην τουαλέτα να κάνω τα απαραίτητα, έφαγα πρωινό και διάλεξα τί θα φορέσω. Πήρα την τσάντα μου και ξεκίνησα για να παω στο σχολείο.
Καθώς περπατούσα στο δρόμο συνάντησα κάποιον ο οποίος θέλει να του κάνω τα μαθήματα. Είναι ένας από από τους ψεύτικους φίλους το Άλεξ, ο Άγγελος.
Άγγελος: Εεε φυτό, κάνε μου λίγο τις ασκήσεις. Και φρόντισε αυτή την φορά να πάρω είκοσι, αλλιώς θα σου σπάσω τα κόκαλα, κατάλαβες.
Ήθελα να κάνω τις ασκήσεις του, αλλά θυμήθηκα τι μου είπε η καινούρια, πώς αν ξανά κάνω τα μαθήματα των άλλων, θα με χτύπησει.
Μάλλον δεν θα το καταλάβει;
Θα προσέξω να μην το καταλάβει.Seo: Εντάξει! Θα προσπαθήσω αυτή την φορά να πάρεις είκοσι.
Άγγελος: Έτσι μπράβο!
Είπε και με έσπρωξε προσπερνώντας με.
Πήγα στην τάξη μου και έκανα επανάληψη μέχρι που κάποιοι με διέκοψαν.
Θανάσης: Κάνε μου λίγο τις ασκήσεις που έχουμε για αύριο.
Seo: Εντάξει!
Είπα και πείρα τα δύο τετράδια του.
Ηλίας: Εεε κάνε και τα δικά μου.
Είπε και πέταξε τα τετράδια του στο θρανίο μου.
Seo: Ε-εντά-ξει.
Είπα και έβαλα τα τετράδια τους στην τσάντα μου.
Το μάθημα συνέχισε κανονικά μέχρι που χτύπησε το κουδούνι για διάλλειμα. Κατέβηκα κάτω και έκατσα σε ένα παγκάκι. Διάβαζα, ως που άκουσα 3 αγόρια να πειράζουν κάποιον από το σχολείο μας.
Εκείνο το παιδί που πειράζουν, παίρνει συχνά λεφτά μαζί του και εκείνοι του τα κλέβουν. Μία μέρα άκουσα πως του κλέψανε 20€.
Θέλω να τον βοηθήσω, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι'αυτόν. Η μόνη του ελπίδα για να μην φάει ξύλο, είναι να τους δώσει όλα τα χρήματα που έχει πάνω του. Ελπίζω να μην έχει πολλά....!Παιδί: Σας παρακαλώ, μην μου πάρετε όλα τα λεφτά. Μπορώ να τα μοιράσω μαζί σας. Θα σας δώσω τα μισά...
Αγόρια: Όχι! Εμείς τα θέλουμε όλα. Δώστα!
Παιδί: Δεν μπορώ να σας τα δώσω όλα...
Δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση του και έφαγε μία μπουνιά στο πρόσωπο του.
Αγόρια: Σου είπαμε ότι τα θέλουμε όλα!.... Τι δεν καταλαβαίνεις;
Είπε και τον κλώτσησε με δύναμη. Τώρα ψάχνουν να βρουν τα χρήματα του. Δεν υπάρχει κάποιο που μπορεί να τον βοηθήσει. Πάνε τα λεφτά του.
ESTÁS LEYENDO
Η φύλακας Άγγελος μου
Historia CortaΗ ιστορία ενός αγοριού, ο οποίος δέχεται εκφοβισμό στο σχολείο, όπως και άλλα παιδιά. Το αγόρι είναι μίσος Κορεάτης και Έλληνας, αυτός είναι ένα από τους λόγους που δέχεται bullying. Επίσης είναι ο καλύτερος μαθητής στο σχολείο του και όλοι τον φωνά...