Part-10

640 64 3
                                    

ရင္ခြင္ထဲမွာ တသိမ့္သိမ့္ငိုေနတဲ့ Baekhyun ကို chanyeol ေထြးေပြ႔ထားတယ္..

တစ္ေအာင့္ေလာက္ၾကာေတာ့ ထိုေကာင္ငယ္ေလး ေမာေနၿပီအထင္ ငိုေနတဲ့အသံလည္း ရပ္သြားတာ Chanyeol သိလိုက္တယ္။

အငိုရပ္သြားတဲ့ေကာင္ေလးက ရင္ခြင္ထဲကေနလည္း ထြက္သြားကာ..

"ငိုလို႔ ဝၿပီလား..?"

Chanyeol ငံု႔ေမးလိုက္ေတာ့ သူ႔ရင္ဘတ္နဲ႔ ထိုေကာင္ေလး ႏွာေခါင္းနဲ႔ တန္းထားတဲ့ ႏွာခ်ီးႀကိဳေလးပါ တန္းလို႔...

"ကဲအခု အျဖဴေရာင္ႀကီးပါ တန္းေနၿပီ.."

Chanyeol ေနာက္လိုက္တာနဲ႔အတူ တစ္႐ႈးနဲ႔ သူ႔ႏွာေခါင္းကို ညႇစ္ေနတဲ့ပံုစံေလးနဲ႔ ျပန္ၿပီး ထူထူေထာင္ေထာင္ျဖစ္လာပံုေလးကို ေတြ႔ရတယ္

Chanyeol baekhyun ပုခံုးေလးတစ္ဖက္ကို ဖြဖြေလးကိုင္လိုက္ကာ..

"ဘာ အိပ္မက္မ်ားမက္ခဲ့လို႔လဲ"

"ဒီအတိုင္း... အရင္တုန္းကျဖစ္ခဲ့တဲ့ အရာေတြ.."

Baekhyun ေျဖၿပီးၿပီးခ်င္း chanyeol ေ႐ွ႕ကိုတိုးလာကာ.. Baekhyun မ်က္ရည္စီးေၾကာင္းေလးေတြ ေၾကာင့္ စိုေနတဲ့ ပါးေလးကို ခပ္နစ္နစ္ေလး နမ္းလိုက္တာေၾကာင့္ baekhyun မ်က္လံုးေလးေတြက အလိုလိုပိတ္လ်က္...

"တံေတာင္ဆစ္မွာျဖစ္တဲ့ အနာလိုမ်ိဳး သခင့္ရင္ဘတ္ထဲမွာ ႐ွိတဲ့ အနာကိုလည္း ကုေပးလို႔ရရင္ ေကာင္းမွာ..."

Baekhyun က ေတာ့ အလန္႔တၾကား ပါးကိုကိုင္ကာ ေၾကာင့္ၾကည့္ေနၿပီး လန္႔သြားတာေၾကာင့္ အိပ္ခ်င္ပါ ေျပသြားပုံ...

Chan က အျမဲ နားေထာင္လို႔စကားေလးေတြပဲေျပာတတ္တာပဲ..
ေၾကာင္ၿပီး လန္႔သြားသလို ရင္လည္းခုန္သြားတာေၾကာင့္ မ်က္ႏွာကို အျမန္ျပင္လိုက္ၿပီး..

"Chan~ မင္းက ဘာလို႔ ငါ့အေပၚအျမဲေကာင္းရတာလဲ?"

"အဲ့တာက...."

ေမးခြန္းေမးၿပီးတာနဲ႔ အေျဖျပန္ေပးလာတဲ့ Chan မ်က္ႏွာကို ၾကည့္ရတာနဲ႔ တင္ ရင္ခုန္ေနပါၿပီ..

"သခင့္ကို က်ေနာ္ လိုအပ္တယ္ေလ~"

Baekhyun သူကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသိခင္ပဲ Chanyeol ရင္ဘက္ကို သူ႔လက္သြယ္သြယ္လွလွေလးေတြနဲ႔ တြန္းထားကာ...

Honey BloodWhere stories live. Discover now