~FİNAL~

385 45 15
                                    

Füsun'un kaleminden;

....Gözlerimi kapayıp arkama yaslaniyorum ve derin bir nefes aliyorum. Icimi buram buram portakal kokusu sarıyor ve cıvıl cıvıl cocuk sesleri doluyor kulaklarim.

"-Meliha, Verda,... yavas koşun duseceksiniz..."

"O kadar hareketliler ki dur desen de nafile dinleyecek gibi degiller. "

"-Haklısın Derya Hanim,  anlasilan bizim torunlar buyuyene kadar bize huzur yok " ☺

Derya hanim ile her zaman yaptigimiz gibi torunlari alip parka gelmistik. Bu guzel gunleri yasamak icin hepimiz buyuk bedeller odedik. Benim bedelimin karsiligi guzeller guzeli torunlarim olmustu. Meliha ve Verda...

   Bedel odemeyi biraktigimiz gunden bu yana  tam dört yıl gecti. Zehra ve Melek okulu buyuk bir basariyla tamamladilar. Zehra hep derdi ya Kadin Dogum Uzmani olacagim diye o oyle olmadi. Cocuk Sagligi ve Hastaliklari alaninda uzman oldu. Cocuk yapmalarini engellemek icin Kadin Dogum uzmanliği isteyen o hırçin kız , cocuklari sagligina kavusturmak icin canini disine takan bir cocuk uzmani oluverdi. Gecmiste bu hale gelecegini asla dusunmemistir.

       Melek ise tam karakterine yakısir bir sekilde Estetik Cerrah oldu. Insanları guzellestirmek onun asli gorevi artik. Bunun yanı sıra ne Istanbul ne Ankara ne de Izmir bambaska bir sehirde hepimiz yeni bir hayata adım atmıstık. Melek'in babasi Ahmet'in de destegiyle cocuklar  Antalya'da ozel bir hastene kurdular. Hastaneye  ÖZEL AİLEM HASTANESİ adini verdiler. Bu o kadar anlamlı bir isim ki.... Korhan, Zehra, Melek hatta Sezgin hep birlikte bu hastaneyi idare ediyorlar. Sezgin'in de aralarinda olmasi beni bile cok sasirtiyor. O Amerika cocugu tum duzenini buraya, Antalya' ya tasidi ve kendini bu hastaneye adadi. Belliki o da aile ozlemiyle yananlardanmis ama belli etmiyormus.  Zehra ile Korhan gorenlerin gıpta edecegi cinsten bir dugunle evlendiler. Ardindan Melek ile Aktuğ'un  dugununu de aynı güzellikte  yaptik.  Aktuğ  alaninda cok basarıli bir savcı oldu. Melek ile  birbirlerine oyle cok yakisiyorlar ki... Aktug, Melek'in tum acılarini unutturdu. Melek, benim canim kızim,  ruya aleminde yasiyorcasina mutlu... Zehra ve Melek ne hastanede ne de evde ayrı kalmak istemediklerinden tıpki eski gunlerdeki gibi ayni apartmandan daire tuttular. Artık  ikisi de evli bir kadın olduklari icin ayni evi paylasamasalarda ayni apartmanla idare ediyorlar. Bizde bu gelenege uyup Derya hanim ile onlarin apartmandan  bir daireyi birlikte  tutmustuk. Derya hanim ile genc kizmiscasina bekar evimizin tadini cikartiyoruz.

     Hastanenin ardindan burasi da tam bir aile apartmani oluverdi. Tum israrlarimiza ragmen Sezgin' i apartman ailemize dahil edememistik. "Bana bu kadari kafi anne, ben bekar adamim ne işim olur aile apartmaninda " diyip yolumu kapativermisti. Oglumla ayni sehirde olmak bile bana yettiginden hic bir şey soylemiyordum. Melek ile Aktug bana guzeller guzeli iki torun verdi. Meliha ve Verda, ikiz bebeklerimiz... Zehra ise henüz yeni hamile... Evlendiklerinden bu yana Korhan ne kadar cok baba olmayi istese de Zehra henuz kendini buna hazir hissetmedigi icin anneligi erteleyip durmustu. En sonunda bebek sahibi olmanin mukemmelligini kesfedince hamile kalmisti. Iki ay sonra  Zehra kucagimiza yakisikli bir torun verecek...

      Bunlarin yani sira ilk torunum dedigim Küçuk Yigit'imiz, birinci sınifa basladi. Zehra ve Korhan'a anne baba diye hitap ediyor. Onlar da kendi evlatlari gibi Yigit'i seviyorlar. Ne yazik ki  Yigit'in dedesi yani  Zehra'nım babasi Cemsit Bey'in kaderi bizler  gibi parlak olmadi. Zehra ile konusmalarinin ardindan bir daha hic gormedik. Ama haberi geldi. Cemsit'in evini basıp evde kim var kim yok kursuna dizmisler. Cemsit ve karisi oracikta ölmus. Zehra'yı yaninda neden istemedigini boylelikle bir kez daha anlamis olduk.

    Melek'in babasi Ahmet Bey... o da yeni bir evlilik yapti. Belliki yasananlari o da geride birakip yepyeni bir hayata adim atmak  isteyenlerden.. Onun adina mutluyum. Derya hanim ve ben Füsun... yeni bir hayata adim atmaya cesareti olmayan iki kadın... Birbirimize yarenlik ediyoruz. Torunlari alip bu portakal kokulu parka oynatmaya getiriyoruz. Kisacasi herkes aradigi mutlulugu  ödedigi bedeller neticesinde bulmus oldu ve bu hikaye burada  mutlulukla sona erdi........

Rukiye CANTÜRK SÜLÜN.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sessiz ÇIĞLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin