Bölüm 25

170 34 0
                                    

"Peki ya EVLENIRSEM!!!!"

Bu üç kelime beynimde günlerce dolandi durdu. O gün karakolda komisere Korhan bu soruyu yoneltmisti. Komiser evlendiği takdirde Yiğit ' ı alma şansının çok daha fazla olduğunu ayrıntılarıyla anlatmıştı. Korhan, Karakol çıkışı bu konu hakkında bana hiç bir şey söylememisti. Ama neden? Bu soru aklımi çok fazla meşgul ediyordu. Böylesine ciddi bir meseleyi benimle neden konuşma gereği duymuyordu. Hiç bir anlam veremiyordum. Düşüncelerimi Melek ile paylaşmistim . Melek ise şu an için ona zaman tanimam gerektiğini söylüyordu.

Güzel bir pazar sabahıydi. Pencereden yüzüme yansıyan gün ışığıyla uyanmistim. Son zamanlarda o kadar çok şey yasamistik ki... Mutfaktan gelen mis kokulara doğru yonelirken bulmuştum kendimi. Mahkeme gününden bu yana Füsun teyze bizi bırakmamisti. Ahmet amca ise çoktan işinin başına geçmiş olmalıydi. Mutfağa gittiğimde Melek ve Füsun teyze kahvaltıyı hazırlamış benim uyanmami bekliyorlardi.

"-Günaydın Zehracigim.."

"-Günaydın Füsun teyzecigim. .. mis gibi kokular adeta beni mutfağa çekti"

"-O zaman hemen yüzünü yıka ve gel"

Elimi yüzümü yıkayıp masaya koştum. Öyle yiyordum ki.. Sanki aylarca yemek yememis gibi hissediyordum kendimi. Bu halimi farkeden melek hiç fırsatı kaçırmadan ignelemeye başlamıştı.

"-Zehra galiba Korhan hoca sana yaradı. Baksana iştahın acildi"

"-Aman ne komik ne komik ☺"

"-Tabi komik... Anne, Zehra ' yı bir daha böyle görür musun bilmem o yüzden iyi bak "

"-Melek uğraşma Zehrayla canı ne istiyorsa onu yesin.. "

"-Tamam ya şaka da mı yapmayalım . Artık Annemde Zehra dan yana bak görüyor musun"

"-Kıskanma canım kizim... biliyorsun Zehra ' da artik benim kizim "

"-Canim annem bende öyle hissetmeni istiyorum zaten"

"-Kızlar ben sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum"

Füsun Teyzenin yüzü asilmisti. Ciddi bir konu olduğu muhakkakti .

"-Hayırdır Füsun teyze.. kötü bir şey yoktur InsaAllah"

"-Kötü değil. .. en azından benim için kötü değil"

"-Nasıl yani anne ? Açık konuşur musun ?"

"-Hiç konuyu eveleyip gevelemeyecegim. Melek sen artık yetişkin bir bireysin. Büyüklerin aldığı kararlara eminim saygı duyacaksındir"

"-Ne kararı anne ne oluyor Allah aşkına "

"-Biz babanla boşandık kizim"

Melek ile birbirimize bakakalmistik. Melek ne diyeceğini bilemez bir halde nasıl... niçin. .. Neden gibi ardı ardına sorular siraliyordu.

"-Nedeni nasili niçini hepsi belli kizim. Biz babanla çok uzun zaman önce yapmalıydik bunu. Olanları biliyorsun. Ahmet ve ben yıllar önce Verda olayından sonra yataklarimizi zaten ayirmistik. Bu zamana kadar evli kalmamızin tek sebebi sendin. Aramizdaki ilişki saygidan ibaretti. Seni üzmemek kirmamak için bu ilişkiyi bu vakte kadar surdurduk. Ama artık sen her şeyi biliyorsun. Bildiğine göre de bu ilişkiyi yürütmenin bir anlamı kalmamıştı. Artık bende kendime bir yol çizmek istiyorum . Verda'nin ahini yıllarca çektim. Senin her şeyi ogrenmen benim için bir kurtuluş oldu. Anlıyorsun beni değil mi kizim.."

"-Bu kadına olan hayranlığım her geçen gün daha da artıyordu. Yıllarca sevmediği bir adama saygı duymak zorunda kalmış evlilik adına hiç bir şey yasamamasina rağmen evliliğini Melek için sürdürmüştü. Belki Ahmet amca ' nin Verda'ya tecavüz ettiğini öğrendiği anda bu evliliği bitirmiş olsaydı şimdi bambaşka bir hayatı yaşıyor olabilirdi. Ama o Melek için bunu yapmadı ve bekledi . Koca bir ömrü Melek için feda etti. Ne büyük bir sevgi... Ne büyük bir fedakarlık. ..Böyle insanlar gerçekten varmiydi. Bu zamana kadar insanlar hakkında ki dusuncem giderek yerini umuda bırakıyordu. Melek, Füsun teyzenin sözleri karşısında göz yaşlarına engel olamamıştı.

sessiz ÇIĞLIK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin