V mých myšlenkách mě vyrušila mamka. ,,Jsi připravená? Za chvíli odlétáme do Berlína." řekla. ,,Můžeme jít." odpověděla jsem a vzala si kufr s mým oblekem, maskou na oči a pár věcmi.
Proč letíme do Berlína? Tony Stark aka Iron Man se prý zbláznil nebo co. Táta chrání Buckyho, protože za nic nemůže a celou dobu byl ovládaný HYDROU. Prý. No, každopádně, budu možná poprvé bojovat s opravdovými soupeři.
V quinjetu s námi už byl i Falcon a Wanda. ,,Jsi nervózní?" zeptala se mě Wanda, která seděla vedle mě. ,,Z nový školy nebo první mise?" zeptala jsem se. ,,Z obojího." odpoveděla. ,,Z mise jsem nervózní, ale ze školy se můžu propadnout do země." řekla jsem a Wanda se zasmála. ,,Neboj, jsi rychlejší a silnější než byl Pietro. Zvládneš to." řekl a usmála se na mě.
Když jsme přiletěli, v garážích na nějakém Berlínském letišti na nás čekala dodávka, z které vystoupil Clint aka Hawkey. Za ním vypadl nějaký chlap. ,,Páni. Vy jste Kapitán Amerika. Pane bože jsem váš fanoušek." řekl ten chlap, když si třásli rukou. ,,Čau tic tacu." řekl tomu chlapovi Sam. ,,A vy jste kdo?" zeptala jsem se. ,,Jsem Scott, nebo mi můžete říkat Ant-man to jé mé superhrdinské jméno. Nejsi nějaká mladá? A kdo jsi vůbec?" řekl Ant-man. ,,Zůstanu u tic taca. Tohle je White Light. Nebo-li Talia -" řekl Sam a táta ho přerušil. ,,Je to Talia Rogers." ,,Páni vy máte dceru? Máš nějaký schopnosti?" zeptal se. Rozeběhla jsem se s mou super rychlostí a v další sekundě jsem ho zvedla za tričko. ,,To je má odpoveď." řekla jsem. Potom jsem ho pustila a běžela zpět.
,,Dobře, mluvení a představování by stačilo." řekla mamka.
Všichni jsme se potom převlíkli do našich obleků a máma řekla kde na mě bude čekat kdyby se to zvrtlo.
,,Musíme si pospíšit." řekl Bucky. ,,Nezastavujte se, Tali ty běž raději pomaleji." dodal táta.
Když jsme běželi už tam byl Iron Man, nějaký král prý si říká Black Panther, Natasha, druhý Iron Man a Vision.
Všichni jsme stáli a koukali na sebe. ,,Hopsale!" z ničeho nic zakřičel Tony a potom přiletěl nějaký, typuju kluk v červeno-modrém obleku a vzal tátovi štít. Počkat Spider-man!. ,,Zdar lidi." řekl Spider-Man.
,,To je Spider-man? Vždyť je mu tak 15!" řekla jsem a super rychlostí jsem se rozběhla k němu, vzala mu štít. ,,Tohle si vezmu, díky." řekla jsem mu a běžela zpět k tátovi. ,,Kapitáne, to je tvoje." řekla jsem a hodila mu štít.
,,Steve, no tak prostě nám ho dej a nikdo se nemusí zranit." řekl Tony tátovi. Dál jsem neposlouchala, protože jsem se dívala na Spider-Mana. ,,Tobě je taky tak 15." přerušil mě Spider-man v myšlenkách. Já ho ignorovala a dál se na něj dívala a on na mě.
Po chvíli, kdy se táta a Tony hádali. Všichni začali běžet proti sobě, tak jsem taky běžela stejným tempem naproti Spider-manovi.
,,Oni nezpomalujou." řekli jsme já i Spider-man na stejno. ,,My taky ne" řekl Sam. Běžela jsem dál naproti Spider-manovi. Potom jsem začla běžet se super rychlostí za jedno z letadel. Spider-man ke mě 'přiletěl'. ,,Seš fakt hustá." řekl a šlehl mi pavučinu na ruku, která se přilepila na letadlo. ,,Fuj, co to je za sliz?" zeptala jsem se ho. ,,Nepovídejte si. Bojuj." řekl mi táta do handsfree. Švihla jsem rukou svou super silou a pavučina byla pryč. ,,Wow, jak ti říkají?" zeptal se. ,,White Light. Budu ti říkat Spidey." řekl jsem a oběhla ho. Potom jsme mu zaťukala na rameno a chtěla ho kopnout, ale chytil mi nohu, potom ji pustil a pavučinou mě přitáhl k sobě. ,,Bojíš se?" zašeptal. ,,Neflirtuj se mnou. Bojuj." ,,Ty sis začla." řekl a já ze sebe strhla pavučinu a praštila ho. ,,Někdy příšte, Spidey." řekl jsem mu s úsměvem a běžela pryč k tátovi, který měl problémy s Black Pantherem. Běžela jsem k Black Pantherovi a kopla ho do zad, aby spadnul na zem. Potom jsem běžela a stoupla si vedle táty. ,,Jak se vede?" ,,Uvidíme. Tali odejdi, za chvíli tu budou agenti a všechny z našeho týmu zatknou. Jsme teď kriminálníci, ale ty nebudeš." kývla jsem na něj a věděla jsem, že ho uvidím až za dlouho.
Když jsem běžela pryč řekla jsem mu do handsfree ,,Mám tě ráda. Zkus to co nejdřív vyřešit a vrátit se domů." ,,Tali, hlavně běž za mámou, odletíte zpět do New Yorku. Mám tě rád." řekl a já se odpojila.
Zpět do New Yorku jsem celou cesty quinjetem spala, ten boj mě nějak unavil.
Další den, budu na nové škole, jako normální holka. Najdu si přátele. A taky se možná večer proběhnu po Queens.
ČTEŠ
Secret Lover [Peter Parker] POZASTAVENO
Fiksi PenggemarŠestnáctiletá Talia Rogers je dcera Steva Rogerse. Nebo-li Kapitána Ameriky. Po rocích se vrací zpět do New Yorku do části Queens, které chrání známý Spider-man. Tali začne chodit na Midtown High School a seznámí se s trochu stydlivým Peterem Park...