První den v nové škole. Včera jsem bojovala se Spider-manem, dneska je ze mě normální holka.
Udělala jsem si ranní hygienu a oblékal si na sebe roztrhlé jeany, černé crop top tričko a na to bílou rozeplou flanelku. Vzala jsem si své bíle nike a potom koženou cross body.Potom jsem si šla dát snídani. Udělala jsem si jogurt s müsli a snědla ho. Pak jsem si vzala s sebou do školy smoothie a rouzločila se s mámou.
*time skip - večer*
Ve škole se nedělo nic zajímavýho. Zařídila jsem si skříňku, došla si pro rozvrh a navíc jsem měla dneska jenom čtyři hodiny, tak to bylo v pohodě. Zatím jsem se s nikým neseznámila. Jen s pár holkami. Jedna byla celkem milá, jmenovala se Liz myslím.
Vzala jsem si na sebe svůj oblek a masku. ,,Mami jdu se proběhnout!" zakřičela jsem, aby mě slyšela. ,,Dobře, ale dávej pozor ať tě nechytí nikdo jako Tony nebl Spider-man!" zakřičela na mě zpět. Potom jsem vylezla z okna našeho bytu na požární schodiště a běžela.
Bylo to uklidňující. Běhala jsem po městě asi hodinu. Lidi se jen vždycky otočili a já už tam nebyla. Potom jsem vyběhla na nějakou střechu a sedla si na kraj a dívala se na noční New York. Přemýšlela jsem o tom jaké by bylo zase běhat v lesích. Ale po městě to taky ujde.
,,Ale, ale. Co to tu je za zločince?" řekl nějaký povědomý hlad. Stál tam Spidey. ,,Ale, ale Spidey." otočila jsem se. ,,Co tady děláš? Myslím jako v Queens?" zeptal se. ,,Bydlím tu?" ,,Vážně? To jsem nevěděl." ,,Já taky nevěděla, že sleduješ lidi na střechách." řekla jsem mu a zasmála se. ,,Hej, můžu tě taky přivézt k panu Starkovi a zatknout tě." řekl. ,,Tak mě zatkni, Spidey." Stoupla jsem si a šla k němu. Když mi na mě chtěl vystřelit pavučiny oběhla jsem ho a zamotala ho do jeho pavučiny. Chvíli se z ní nemohl dostat, ale potom pohnul rukama a pavučina se roztrhla. Páni, taky má celkem sílu. V okamžiku, když jsem nedával pozor vystřelil na mě znova pavičinu a přitáhl mě k sobě jako včera. ,,Zase se mnou budeš flirtovat?" zeptala jsme se a ušklíbnula jsem se na něj. ,,Možná." řekl a přitáhl mě k sobě pevněji. Vyrušilo nás střílení z pistole. Spidey mě pustil a oba jsme - nebo aspoň já jsem běžela k zdroji toho střílení. Spidey za mnou metal pavučiny a skákal z budovy na budovu.
Přiběhla jsem k nějaký loupeži. Nějaký chlápci stříleli v obchodě, naštěstí nikdo nebyl zraněný. ,,Všichni odtud vypadněte!" zakřičela jsem a všichni zmizeli až na prodavačku, na kterou měl jeden ze zlodějů namířenou zbraň. Vběhla jsme před tu prodavačku, vzala mu zbraň z ruky a praštila ho. Asi byl v bezvědomí. ,,Jak seš na tom ty?" zakřičel Spidey a já se na něj podívala. Ten další chlápek byl pavučinou přilepenej na zeď. ,,Tenhle chlápek je mimo." odpověděla jsem mu, vzala jsem toho chlápka na rameno a přiběhla k Spideymu. ,,Dej ho taky na zeď." řekla jsem Spideymu a hodila toho chlápka na něj. Potom jsem odběhla k té prodavačce. ,,Už je to v pohodě. Zavolejte policii a řekněte jim co se stalo, dobře?" řekla jsem jí a ona kývla hlavou.
Když jsme se se Spideym vrátili zpět na střechu, už jsme nebyli soupeři, ale parťáci. ,,Asi tě nezatknu." ,,Tak to díky, Spidey." řekla jsem mu a sedla si zase na kraj střechy. Šel za mnou a sedl si vedle mě. ,,Jak dlouho bydlíš v Queens?" zeptala jsem se. ,,Od mala. Ty?" ,,Krátce.". A tim začal náš rozhovor. Potom jsme si povídali asi další hodinu.
Spidey asi nebude tak špatný, jak vypadal.
ČTEŠ
Secret Lover [Peter Parker] POZASTAVENO
FanfictionŠestnáctiletá Talia Rogers je dcera Steva Rogerse. Nebo-li Kapitána Ameriky. Po rocích se vrací zpět do New Yorku do části Queens, které chrání známý Spider-man. Tali začne chodit na Midtown High School a seznámí se s trochu stydlivým Peterem Park...