Projekt

2K 129 3
                                    

Vyskočila jsem z okna na požární schodiště a běžela pryč.
Po chvíli běhání jsem viděla, jak nějaká stará paní jde pomalu přes přechod a jede k ní rychle auto a nezastavuje. Rozeběhla jsem se k paní a vzala jí ze silnice. ,,D-děkuji, slečno." ,,Je to má práce." řekla jsem jí. Ještě jednou mi poděkovala a potom jsem odběhla pryč.
Když jsem vyběhla na střechu, kde se vždycky vídáme se Spideym, tak tam nikdo nebyl. Škoda. Sedla jsem si na kraj střechy. Začala jsem přemýšlet.
Jak mi chybí táta.. Kéž by se vrátil. Nemůže. Zajímalo by mě, kde teď je. On, Wanda, Sam, Bucky i ten Ant-man.. Taky prý má dceru, ještě mladší než já. Taky jí teď musí chybět táta.
,,Baf!" vykřikl Spidey a chytl mě za ramena. Málem jsem dostala infarkt. ,,Jestli to uděláš ještě jednou, tak tě fakt už praštim!" řekla jsem mu a on se zasmál. ,Kliid, jen sranda." sedl si vedle mě. ,,Nad čim tu zase přemýšlíš?" zeptal se. ,,Nad tátou." ,,Co se mu stalo?" ,,Neviděla jsem ho už půl roku." začala jsem vzlykat. Spidey mě objal ,,Shh," snažil se mě uklidnit. ,,vrátí se neboj." řekl a pustil mě z objetí.
Po chvíli ticha jsem se musela zeptat. ,,A, a co ta tvoje jakože holka?". ,,Chci jí to říct. Chci jí říct jak se cítím. Chci jí říct, jak se s ní cítím. Jak moc s ní chci být. A ty by jsi to měla udělat taky." odpověděl. ,,Né, necítí to stejně. Nechci zkazit naše přátelství, je to můj nejlepší kamarád a nechci ho ztratit." řekla jsem mu. ,,Když ty city budeš uzavírat v sobě, tak si moc nepomůžeš." řekl mi. ,,Ty taky moc nepomáháš. Nemám náladu. Měj se." vstala jsem. ,,Ne, počkej." chtěl mě chytit za ruku, ale já už mizela pryč.
*další den ve škole*
,,Takže na další projekt si vyberete partnery sami. Dávám vám tři minuty. Pak mi nahlásíte dvojice." řekl učitel na chemii. Podívala jsem se na MJ ,,MJ budem spolu?" zeptala jsem se. ,,Ne, promiň už jsem s Nedem. Buď s Peterem." řekla a zlověstně seusmála. Podívala jsem se na Petera, který se pousmál. ,,Tak jo.." řekla jsem.
MJ je jediná, kdo ví o mých citech k Peterovi. Pořád se mě snaží dát s ním dohromady. První filmová noc a teď tohle. Díky MJ.
,,Slečno Wirer kdo je váš partner?" zeptal se učitel. ,,Peter Parker." řekla jsem.
*time skip - doma*
Když jsem přišla ze školy, lehla jsem si na postel. Prostě jsem ležela a nad ničím nepřemýšlela. Cink cink. Přišla mi zpráva. Převalila jsem se na druhou stranu postele a vzala si mobil. Zpráva od Petera.
~chat mezi Tali a Peterem~
Peter: Ahoj, nechceš zítra přijít ke mě?
Já: Jo, klidně.
Peter: Myslím jako udělat ten projekt. Jo projekt.
Já: To mi došlo
Peter: Nic jinýho. Projekt.
Já: Chápu Petere. Takže zítra u tebe, třeba v pět odpo?
Peter: Jop, pak můžem zajít na čínu
Já: Platíš
Peter: Okk, tak zejtra
Já: Měj see
~konec chatu~
Takže zítra jdu k Peterovi. Pak půjdem na jídlo. Co by se mohlo zkazit.

Secret Lover [Peter Parker] POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat