Na pátek jsme s Peterem, MJ a Nedem naplánovali filmový večer. Tyhle večery miluju. Všichni se sejdeme, máme hrozně jídla a díváme se na filmy.
Byla jsem v pokoji a připravovala se. V tom mi přišla zpráva.
~skupinový chat mezi Tali, Peterem, MJ a Nedem~
Ned🤦🏽♀️😛: Sorry lidi, dneska nepříjdu.
Já: Coo? Škodaa ☹️
MJ👽🤙🏾: Srry guys, já taky nemůžu.
Já: Ale no taak🤐
Peter👅🤪: Tak asi budem sami Tali😃
Ned🤦🏽♀️😛: 😏
MJ👽🤙🏾: 😏🔥
Já:🖕🏼
Peter👅🤪: 🤦🏻♂️
~konec chatu~
Skvělý. Budem s Peterem sami. Ti dva to určitě naplánovali.
~chat mezi Tali a MJ~
Já:MJ, já tebe a Neda fakt zabiju!
MJ👽🤙🏾:Co zaaas?
Já: Nedělej, že nevíš! Vy jste to s Nedem naplánovali!
MJ👽🤙🏾: O ničem nevim👀 Užijte si to👅
Já: 😒 Čau
~konec chatu~
No nic.
Vzala jsem si na sebe legíny a žlutou crop top mikinu.Sbalila jsem do batohu všechny sladkosti a odešla.
*U Petera*
Peter připravil všechny filmy v obýváku a objednal pizzu. ,,Škoda, že ti dva dementi nemohli." řekla jsem, Peter se zasmál. ,,Tak si to užijem jen spolu." usmál se na mě a já se červenala. Ani May není doma, je pryč na pár dní.
Když jsme měli pizzu na stole vybrali jsem film - Divergence. A začali se dívat. Já jsem ležela na gauči a Peter seděl na druhém konci.
*při filmu*
,,Já si jen dojdu pro deku." řekla jsem a odešla pro deku. Když jsem se vrátila sedla jsem si, vzala si balíček lentilek a zabalila se do deky.
Po chvilce jsem se podívala na Petera. ,,Neni ti taky zima? Nějak se tam krčíš." řekla jsem. ,,V poho." řekl a já ho ignorovala. Zvedla jsem se sedla si blízko k němu a dala přes nás deku. ,,Lepší, ne?" usmála jsem se. ,,J-jo lep-pší." řekl. Po chvíli jsem cítila jak Peter dal ruku na moje ramena. Přitulila jsem se k němu ještě víc a položila hlavu na jeho rameno. Nechtěla jsem, aby ta chvíle skončila.
Zbytek filmu jsme takhle seděli dokud jsem neusla. Cítila jsem jak mě Peter vzal do náručí a přenesl do jeho postele. Otevřela jsem oči a viděla jak si lehá na zem. ,,Nechci aby jsi ležel na zemi." řekla jsem mu. ,,Mě to nevadí, často se na ní probouzim." zasmál se. ,,Já to myslím vážně Petere." posunula jsem se na posteli a ukázala mu ať si lehne. Peter vstal a lehnul si. Já si položila hlavu na jeho hrudník. ,,Dobrou." řekla jsem mu a posunula jsem se k němu, abych byla ještě blíž. ,,Dobrou." zašeptal.
ČTEŠ
Secret Lover [Peter Parker] POZASTAVENO
FanfictionŠestnáctiletá Talia Rogers je dcera Steva Rogerse. Nebo-li Kapitána Ameriky. Po rocích se vrací zpět do New Yorku do části Queens, které chrání známý Spider-man. Tali začne chodit na Midtown High School a seznámí se s trochu stydlivým Peterem Park...