İçimden küfür ede ede herhangi bir kafeye gitmiştim. Kafa dinleyecektim. Tuvaletin nerde olduğunu sorup tuvalete gittim. Üstümü değiştirecektim. Çantamdan siyah bir kapşonlu ve alt çıkarmıştım.Kapşonlumu başıma geçirdim. Çabucak içeri girdim. Jin ve Tae bir yere oturmuş ve beni bekliyordu.
"Ne oldu? "
Tae ve Jin'e her şeyi anlattığımda sinirlenmişlerdi. Tae gidip Yoongi'yi buraya getirip özür dilettireceğini söylemişti. Aceleyle dışarı çıkmış ve okula gitmişti. Jin benimleydi.
"Taciz bu resmen! "
"Tamam Jin. Konuşmayalım bunun hakkında. "
Daha önce üvey babam tarafından küçükken tacize uğramıştım. O zaman sarhoştu. İğrenç bir adamdı. Böyle kötü anılar aklıma gelince gözüm dolduğu için konuşmak istemiyordum.
Dışarı çıkıp kapının önünde olacağımı söylemiştim. Biri beni çıktığımda kolunu koluma geçirip kendine çekmişti ve arka sokağa götürmüştü. Yoongi.
"Oyunumuzu söylemeyeceksin. "
Komikti. Çok komik. Drama ya resmen. Kötü komediden daha komik bu durum.
"Dalga mı geçiyorsun Yoongi? Taciz ettin beni farkında mısın?"
"Seni taciz etmedim. "
Gözleri boynuma inmişti. Eli kapşonlumu bulduğunda bileğinden tutup çektim.
"Dokunma.Siktir git Yoongi. Sana boşuna pezevenk demiyorum değil mi? "
"Seni taciz etmedim diyorum! Oyun oynayacağımızı biliyordun! "
"Gayet normal değil mi? Hiçbir ilişkim olmadığı biri benim boynumu sömürüyor.Çok normal. "
Kollarımı bırakıp 1 adım geri gitti.
"Tamam.Oynamak istemiyorsun. "
"Oynayacağım.Seni ağlatmak istiyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alteration/Yoonkook✔
Fanfiction"Seni aptal bir kavga sayesinde görmem bir mucize.Sana aşık olmam peki? " Yoonkook Yan çift: Vmin,Namjin #1- yoonkook Başlayış 5 Ekim 2018 Bitiş 18 Kasım 2018