Jungkook
"Lan ne demek ara verelim? Ağzına sıçarım ben onun! "
Jin ve Tae'ye olanları anlatıyordum.
"1 hafta kalmış tadilatın bitmesine. Çabuk barış şununla. "
Siktir.İşte şimdi sıçtım.
"Off.Tamam gidin şimdi. Sende git Jimin'e anlat Tae. Ben anlatmadım ona. "
"Ben seninle dururum. "
"Yallah Namjoon'a sende. Gidin ya anlamıyonuz mu? "
Beni ikiletmemişlerdi ve gitmişlerdi. Battaniyemi sarmış ve salona geçmiştim. Dışarıda kar yağıyordu ve bu durum benim götümün donmasına sebep oluyordu. Ulan tam regl olmuş kız gibiyim ya.Belki sonra dışarı çıkıp özürlü gibi kendi kendime bir şey yapardım. Sonra diyorum ama bu 1 sene sonra bile olabilir. Eminim ki koltuktan kalktığımda bir iz olucaktı koltukta.
Telefona girip her zamanki gibi stalk yaptım. Stalk time bittikten sonra ayağa kalktım ve kırmızı atkımı, mavi beremi ve beyaz eldivenlerimi taktım. Gidip küçük veletlerle takılacaktım.
Dışarı çıkıp botlarımı giydim ve ağırlıktan dolayı paytak paytak yürümeye başladım.
Bir dakika ya bu beyinsiz velet değil mi? Geçenlerde beni 1 saat beklermiş ve sonra bana şaka yaptığını söylemişti. İsmini hâlâ öğrenemedim.
"Lan çocuk buraya gelsene! "
Yanımda geldi.
"İsmimi bir öğrenemedin hyung! "
"Boşver ismini. Şu evi görüyor musun? "
Yoongi'nin evini gösterdim.
"O zile bas ve çıkan siyah saçlıya kar topu atmaya başla tamam mı? Sonra da bana doğru çek onu. O zaten senin arkandan gelecek eminim. "
Ehehehe.
Çocuk fırlamış ve dediklerimi yapmıştı. Yazık ya.Dediğim gibi kapıyı Yoongi açtı ve yine dediğim gibi kar atan çocuğu mutlu bir ifadeyle kovalamaya başladı. Ayol buraya geliyorlar.
"Jungkook hyung yardım et! "
Çocuk oyuncu ya.
Arkamı döndüm ve bana göz kırpamayan çocuğa ve Yoongi'ye baktım.
Çocuk belime atlamıştı. Yoongi ise çocuğa ve bana baktıktan sonra kar topunu fırlattı.
Çocuk ise hemen eğilmiş ve onu taklit etmişti.
"Yardım etsene hyung. Boşuna mı yanına geldim? "
Kolumdan çekiştiriyor ve bir yandan da kar topunu fırlatmaya devam ediyordu. Eşlik etmediğimi gördüğünde bana atmaya başladı. Yoongi bu duruma gülmüş ve beni bu sefer kovalamaya başlamıştı. Tamam barıştık demek bu.
Bilerek takılmış ve benim üstüme düşmesine sebep olmuştum.
Eminim ki şuan kızaran burnum ve benim best berem, atkım ve eldivenlerimle çok şirindim.
Çocuk ise arkadan baş parmağını kaldırmış bana gösteriyordu. Sonrada gözden kaybolmuştu. Özürlü ama adam gibi adam bee. Özürlü kardeşim benim.
Yoongi benim altımda kalıcakken bir daha yuvarlandım ve ben altta,onun üstümde olmasını sağladım.
"Bilerek yapıyorsun. "
Dediğine güldüm ve beni boğan atkımı gevşetip konuştum.
"Beni iyi tanıyorsun. "
Gülmüştü. Ellerimi sırtına koydum. Sadece 5 saat falan küs kalmıştık. Süper.
"Barıştık mı? "
Barış artık ya.
"Barışsam mı ki? "
Omzuna yumruğumu geçirdim.
"Ah!Tamam ya ne vuruyorsun! Bak barışmam. "
"Şaka yaptım tamam. "
Aramızda 7 santim falan vardı. Güldük ve beni öpmeye başladı. Bence iyi bir çifttik.
Öpüşmemizi uzun tutmamış ve ayrılmıştı.
"Ya Yoongi! 1 hafta sonra okul tamamlanıyor ve gidiyormuşsunuz! "
Yanıma yattı. Şuan beyaz karın üstünde kimsenin olmadığı bir parktaydık. Yoongi resmen kar renginde bir tene sahipti. Mükemmeldi onun her şeyi.
"Evet öyleymiş."
"Biliyor musun böyle daha iyi. Beni özlemiş olursun. "
"Seni zaten hep özlüyorum. "
Üşümüş olan burnumu öptü.
"Eve gidelim~ Üşüyorum. "
Kalkmış ve eve gelmiştik. Donuyordum yahu. Büyük ihtimalle hastalanacaktım.
Bana kıyafetlerini verdi. Her ne kadar büyük gelse de giyecektim. Çünkü onun kokusu mükemmeldi. Tıpkı kendisi gibi.
Yatmaya karar vermiş ve birbirimize sokulup yatmıştık. Onunla birlikte huzurluydum.Hep onunla olmak istiyorum. Ha birde kendime söz vereyim. Bir daha Yoongi'ye tirip atma -ki bu imkânsız-.
"İyi geceler Yoon~"
"İyi geceler Kook. "
---
1K olmuşuz teşekkür ederim. Yoongi'yi Jungkook'tan daha uzun hayal edin lütfen smdksnd. 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alteration/Yoonkook✔
Fanfiction"Seni aptal bir kavga sayesinde görmem bir mucize.Sana aşık olmam peki? " Yoonkook Yan çift: Vmin,Namjin #1- yoonkook Başlayış 5 Ekim 2018 Bitiş 18 Kasım 2018