Taehyung
Jin'in evini arakladıktan sonra dışarı çıkmıştım. Onun evindeyken çantamı onda bırakmıştım ve onun kıyafetlerini giymiştim. Parka gideceğimi bildiği için geri gelip çantamı ondan alıcaktım.
Hava sıcaklamıştı.Kırmızı saçlarımı karıştırdım ve dağılmasına izin verdim. Bir kaç gündür Jimin aklımdaydı. Onun elini neden tutmuştum?, neden onunla konuşuyordum?, bana aşık mıydı? Bu tür sorular kafamda dolanıyordu. Elini tuttuğum da hissettiğim duygunun bir adı yoktu.
Çocukları severdim onların mutlu olduğunu görünce kendimi mutlu hissederdim. Bu yüzden parka gidiyordum.Parka geldiğimde Jimin'in kucağında olan minik bir kız çocuk görmüştüm. Tahminlerine göre 5-6 yaşlarındaydı. Jimin onunla ilgileniyor ve gülüyordu. Güzel bir görüntüydü.
"Jimin! "
Seslendiğimde suratını değiştirmeden yani gülümseyerek bana dönmüştü.
"Taehyung? "
Biraz şaşırmış gibi görünüyordu.
Yanına yerleştim.
"Seni gördüğümde yanına gelmek istedim. "
Çocuk kucağından kaydığı için kendine çekti.
Kafasını salladı ve dolgun dudaklarını büküp bana görsel sundu.
"Bu minik kim? "
"Hoseok'un kardeşi. "
"Hoseok burada mı? "
"Hayır, burada gördüm sadece.Annesi burada. "
Şirindi.Tıpkı Hoseok'a benziyordu.
"Hoseokla yakın gibisin. "
"Evet.İyi bir arkadaş. "
Arkadaş dediğini duyup susmuştum.
"Saçlarını beğendim. "
"Teşekkür ederim. "
Göz kırpmıştım ona. İyi anlaşabileceğimizi düşünüyordum.
Bu yaptığıma gülmüştü.
"Şu yeni gelecek olan kız,Darina eski sevgilin mi Tae? Öyle şeyler duydum. "
Saçını geriye attı.
"Evet.Sosyal ağdan tanışabilmiştik. Kore'ye geldiğinde benimle ayrılmak istediğini söylemişti. Rusya'da yaşıyordu. "
Kafasını salladı ve kucağındaki minikle uğraştı.
"Jimin?"
"Hmm? "
Hoseok'un kardeşi annesinin yanına fırladı. Kız son kez arkasına dönüp seslendi.
"Görüşürüz Jimin oppa. "
El sallayıp gitti.
"Tatlısın ve pirinç kekine benziyorsun bu garip. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alteration/Yoonkook✔
Fanfiction"Seni aptal bir kavga sayesinde görmem bir mucize.Sana aşık olmam peki? " Yoonkook Yan çift: Vmin,Namjin #1- yoonkook Başlayış 5 Ekim 2018 Bitiş 18 Kasım 2018