43

694 51 9
                                    

"Bana güvenmiyor musun? "

"Öpüştünüz resmen! Sana nasıl güvenebilirim ki?! Zaten sabah saçma tribin yüzünden sinirlendim, şimdi de yabancı bir kızla öpüşürken gördüm seni! "

"Yoon-"

"Lütfen Jungkook git yoksa kötü şeyler olucak. "

Onu aldattığını düşünüyordu. Jungkook onun duygularıyla mı oynamıştı? Bir şey dinlemek istemiyordu, yalan söyleyecekti zaten.

Jungkook bir şey diyemeden gitmişti. Ağlamaya başlamıştı istemsizce. Onu aldatmamıştı, kız birden onu öpmüştü. Zaten sonra da onu itmiş ve gitmişti. Giderken Yoongi'nin görmüştü ve şuan olanlar olmuştu. Neden o kızla gitmişti ki?

Kapıyı zorlukla açtığında montunu bir yere fırlatıp odasına geçmişti. Uyuyup olanları unutmak istiyordu. Çalan telefonu kim olduğuna bakmadan kapattı. Sessiz ağlamaya çalışsada hüngür hüngür gözyaşlarını akıtıp hıçkırıyordu.

Uyuyamıyordu.

Bu durumda nasıl uyuyabilirdi ki? Sevgilisi onu aldattığını düşünüyordu. Ayrıca daha dün birlikte olmuşlardı, garip hissetmesine neden oluyordu bu durum. Telefonu alıp Jimin'i aradı. Öbür aptal arkadaşları sadece 'Ağlama lan piç.' demekten başka bir şey yapmazdı.

"Efendim Jungkook? "

"G-gelir misin? "

"Ağlıyor musun? Ne oldu? "

Burnunu çekti.

"G-gel işte. "

Bir kaç dakika sonra zil çalmış ve kapıyı açmıştı. Jimin arkadaşının bu hâlini gördüğünde olduğu yerde durmuştu. Gözleri ağlamaktan şişmiş, ve güzel yüzü solmuştu. Bunlar sadece 1 saatte olmuştu.

-----

Jungkook Jimin'e olanları anlatmıştı.

"Sinirlendiği için seni dinlememiştir. Yarın okulda eminim ki dinler. "

Karışmış saçlarını daha da karıştırmıştı.

"Dinlemeyecek... "

Gözleri mavi saçlı arkadaşını buldu.

"Çünkü benim onu aldattığımı düşünüyor. "

Kendisine çok kızıyordu. Yoongi'nin dediği gibi. Aptal bir tirip yüzünden olan olmuştu.

Mavi saçlı bir şey diyememişti. İkisinin de hatası vardı. Yoongi Jungkook'u dinlememiş, Jungkook ise saçma bir konuya tirip atıp bir kızla öpüşmüştü.

Jimin aklına geleni yaptı. Tavşan tulumlu arkadaşının bileğinden tutup Yoongi'nin evine yok aldı.

"Yah Jimin! Sakın düşündüğüm şeyi yapma! "

Düşündüğü şeyi yapıyordu.

Kapıyı çaldığında Taehyung tarafından açılmıştı kapı. Kimin içeri girmişti.

"Yoongi nerde? "

"Odasında giyiniyordu. "

Taehyung hızla giden sevgilisine ve tavşan arkadaşına şaşkınca baka kalmıştı.

Odaya girdiğinde yarı çıplak bir Yoongi görmüştü Jimin. Arkadaşını içeri sokmuş ve konuşmuştu.

"Kapıyı kilitliyorum. Bir bağırış sesi veya ağlayış sesi duyarsam ebenizi bellerim! Bu ne lan ilkokul veletler misiniz küsme falan ne?! "

Sert bir şekilde kapıyı kapatmış ve kilitleyip anahtarı aldıktan sonra sevgilisinin yanına gitmişti.

Jungkook

Ağlamayacaktım. Bir ilişkim varsa güçlü olmalıydım. Parmaklarımla oynuyordum.

Tişörtünü giymiş ve bana dönmüştü.

"Hangi bahaneyi söylemeye geldin? "

Burnumu çektim.Burnumu çekme alışkanlığım vardı, çektiğimde yeni ağlamış gibi oluyordum ki zaten sadece 15 dakika önce ağlamıştım.

Tulumumun tavşan kulağı gözümün önüne düşmüştü.

"Bahane söylemiyorum. Beni dinlemedin ki? "

Burnumun ve gözlerimin kızardığına eminim. Bu durumda olmasaydık,şuan ki şirinliğime karşı kendimi övmeden duramazdım.

Derin bir nefes aldım, bir elimi yumruk yapıp yeni uyanmışçasına gözlerimi ovaladım.

"Dinliyorum."

Koyu gözlerine baktım.

"O kız yanıma geldiğinde okul çıkışı konuşmak istediğini söyledi. Okul bittiğinde parka gittik. Benden hoşlandığını, benimle çıkmak istediğini söyledi. Ben ona hayır, bir sevgilim var diyecekken beni öpmeye başladı... "

Tepkisine baktım. Bir şey anlayamıyordum bir tepki vermiyordu. Cümleme devam ettim.

"Yemin ederim karşılık vermedim,ondan çekildim.Sonra da olan oldu işte. "

Yoongi sinirle solumuş ve bana kısa bir bakış attıktan sonra koltuğa oturmuştu. Şu durumda bile havalı olabiliyordu.

Şimdide beni 3 kelimeyle bitirdi.

"Jungkook ara verelim."

---

Bir kaç gündür bölüm atamıyorum üzgünüm.Haftaya sınavlarım başlıyor bu yüzden bölüm depolayıp 3 günde bir atmayı düşünüyorum.Ha birde kısa bölüm yapıyorum çünkü uzun olumca sıkabiliyor.İsterseniz uzun bölüm yapabilirim.İsmimi dbSakura olarak değiştirdim.

Alteration/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin