Noel Günü
Yoongi'nin saçımı okşaması yüzünden mayışmama engel olamıyordum.
"Yeni yıla uyuyarak girmek istemiyorum."
Gülüşü kulaklarıma yetişmişti.
Yoongi'nin bacaklarının arasında halıda ve süslediğimiz şöminenin karşısındaydık. Aslında fazla klasik bir durumdu ama ben Yoongi ile birlikteysem bu bana klasiğin aksine mucizevi bir şey olarak görünür.
"Taehyung kar yeniden yağıyor~"
Bu soğukta camın önünde karın yağmasının sebebiyle kendini bir buraya bir oraya atan bir Jimin ve yanına gelen Taehyung'u gördüğümde Yoongi'ye baktım. Siyah kahküllerinin arasından bana bakıyordu.
"Neden buraya onları çağırdık ki? İkimiz evde başka şeyler yapabilirdik. Tıpkı Namjoon ve Jin gibi. "
"O başka şeyler başka zaman olur. Ayrıca laf ağızdan çıktı. Sen demiştin öbürleri de gelsin diye. "
Başımı göğsüne yasladım.
"O zaman başka şeyler aklıma gelmemişti. Ayrıca hâlâ bir şansımız var."
Dirseğimi ona geçirdim ve konunun kapanmasını sağladım. Noel gelmeden önce birbirimize daha fazla alıştık, daha fazla güldük, ağladık, seviştik, arkadaşlıklarımız daha sıkı oldu ve dahası... Yoongi ile her şeyim daha güzel oldu.
"10,9,8,7,6,5,4,3,2,1!Yeni yıl! "
******************
Jungkook kepini takamayan sevgilisine yardım etmek için yanına gitti.
"Çok beceriksizsin. "
Yoongi sevgilisinden bir öpücük çaldı.
"Okulun müdürleri sevgili olmasa aynı mezuniyet töreninde bile olamazdık. Ne ara işi pişirdiler bunlar? "
Jungkook dediğine kıkırdadı ve kepi düzgün bir şekilde taktıktan sonra ona doğru gelen Jimin'e baktı.
"Jungkook nerdesin? Seni arıyorum aptal! "
Jungkook'un kolundan tuttu ve kepleri atacak oldukları yere geldiler.
"Ne oldu Jimin?Neden buraya geldik? Şimdi atmayacağız. "
"Taehyung sana bir şey dedimi hiç? "
"Ne gibi bir şey? "
"Benim hakkımda ne bileyim belki süpriz falan işte. "
"Ciddi misin Jimin? Bu yüzden mi beni getirdin buraya? "
"Bilmiyorum Jungkook! Nedense içimde garip bir şey var. "
"Belki evlenme teklifidir. "
"Bu kadar sakin konuşma! "
Minik elli yanına doğru gelen sevgilisini görünce Jungkook'u bıraktı ve koyu saçlıya sarıldı.
"Çok salak olmuşsun Jimin. "
Başını sevgilisine kaldırdı.
"Sende çok mal olmuşsun. "
Onlar aralarında bir dil kurmuşlardı. Taehyung ona şirin, Jimin ise yakışıklı demişti. Birlikte böyle bir şey yapalım dememişlerdi. Sırf Taehyung Jimin'e 'Seni çok gerizekâlı-seviyorum-Jimin. ' demesiyl aralarında bir dil oluşmuştu.
***
"Ya Namjoon yine mi? "
Jin sevgilisine verilen çiçeğin dalını kırdığı için yine ve yine şaşırmamıştı.
"Bilerek yapmadım ama. Neyse boşver sadece bir tanesi gitti. "
Gamzeliye göz devirdi ve diğerleriyle birlikte kepleri atmak için yanlarına gittiler.
"Çok çektiğim okulun bitişi için kep atmaya hazır mıyız?"
"Hazırız kaptan! "
Çocuk ruhları ve arkadaşlıkları kalırken belki bir daha göremeyecekleri okul için kep atmışlardı.
Kep attıktan sonra bir kafeye gelmişlerdi. Jin'in isteği üzerine -veya emrine üzerine- masayı donatmışlardı. Masada sadece tatlı türleri vardı. Jimin hamburger istediğinde Jin masada yer olmasına rağmen masada yer yok demişti veya Jungkook bir keke uzandığı zaman kendi yiyeceğini al demişti.
******************
Herkes evine dağıldığı için bizde Yoongi ile evimize gelmiştik. Aslında kafe yerine mezuniyet töreni için yapılmış olan partide başka şeyler yiyip içebilirdik ama Jin sağolsun kafeye gitmiştik.
Şimdi kıyafetlerimiz değişmiş bir halde salondaydık.
"Jungkook... "
Ona döndüm. Beni kucağına çekti ve yüzlerimizi eşitledi. Dudaklarını benim dudaklarımla birleştirdi.
Biz ateş ve su gibiydik. Canlarımız acısada sonsuza kadar birbirimizi sevdik ki şuan canımız acımıyordu. Belkide acıyacaktı ama hepsi bir nedenden olacaktı. O neden BİZ olmamız içindi.Ölcektik ama birbirimize verdiğimiz sevgi aşk ve tutku yaşayacaktı. Bizi bilecek çocuklarımız olacaktı belki. Her türlü sürecektik biz. Biz kelimemiz yaşayacaktı.
Gözümden akan yaşı silmedim ve tuzlu bir yol yapmasına izin verdim. Elime aktı o göz yaşları. Dudaklarımıza geldi, kalbime işledi. Seneler olacaktı ve yine biz olduğumuz için ağlayacaktım.
Birbirimizden ayrıldık.Gözyaşlarımı teker teker sildi. O her zaman silecekti gözyaşlarımı. Birbirimizi onaracaktık her zaman.
"Seni aptal bir kavga sayesinde görmem bir mucize.Sana aşık olmam peki? "
Doğru söylüyordu. Hoseok iyiki Bo Ra'ya asıldı. İyiki birbirimizi tanıdık ve BİZ olduk. İyiki okulu tadilata girdi ve BİZ olduk. Biz mucizeydik, arkadaşlıklarımız mucizeydi. Bana ve benim ona aşık olmamın bir kelimesini bulamıyordum. Bize bir isim koymuştu mucize arkadaşlarımız 'Yoonkook' demişlerdi.
"Söz ver Yoongi, her zaman biz olup Yoonkook'u devam ettirelim. "
"Söz veriyorum Jungkook. Biz olup Yoonkook'u ne olursa olsun sürdürelim. "
Son
Yaaa cidden ben bile bitirdiğime şaşırdım. Son kelimeleri yazarken gözüm bir anlığına doldu. Bu kitabı okuyup beni destekleyenlere çok teşekkür ederim 🙏💕Bizde biz olup benim kitap yazmamı ve sizin acemi yazarlığınızı yapıp biz kitabı sonlandırdım. Piano'yu bitirdikten sonra Vmin kitabı olan Body Change'yi devam ettireceğim.Sizi seviyorum 💜❤Bir çok ship kitaplarıyla sizin acemi yazarınızken belkide gelecekte usta bir yazar olacağım. Öğrenmek ve okumak sonsuza kadar sürer.Çok boş konuştum neyse dndkme sizi seviyorum.💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alteration/Yoonkook✔
Fanfiction"Seni aptal bir kavga sayesinde görmem bir mucize.Sana aşık olmam peki? " Yoonkook Yan çift: Vmin,Namjin #1- yoonkook Başlayış 5 Ekim 2018 Bitiş 18 Kasım 2018